همسر زلنسکی: چند کودک دیگر بمیرند تا ارتش روسیه متوقف شود؟

همسر رئیس جمهوری اوکراین در اینستاگرام از ناتو خواست برای حفظ جان کودکان هم که شده منطقه پرواز ممنوع اعلام کند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از انتخاب، اولنا زلنسکا، همسر رئیس جمهوری اوکراین در اینستاگرام از ناتو خواست برای حفظ جان کودکان هم که شده منطقه پرواز ممنوع اعلام کند.

این درخواست همسر زلنسکی به دنبال مرگ یک کودک ۱۸ ماهه در ماریوپل صورت گرفت.

او در یک درخواست احساسی از رسانه‌های بین‌المللی گفت که “حقیقت وحشتناک” را در مورد چگونگی قتل وحشیانه کودکان توسط نیروهای روسی به اشتراک بگذارند.

او گفت: من از تمام رسانه‌های بی طرف دنیا درخواست می‌کنم! این حقیقت وحشتناک را بگویید: مهاجمان روس در حال کشتن کودکان اوکراینی هستند.

او با انتشار تصویری از کودکان کشته شده، در توضیح عکس نوشت: «به مادران روسی بگویید – به آنها بگویید پسرانشان دقیقاً اینجا، در اوکراین چه می‌کنند. “این عکس ها را به زنان روسی نشان دهید – شوهران، برادران، هموطنان شما در حال کشتن کودکان اوکراینی هستند! بگذارید بدانند که آنها شخصاً مسئول مرگ هر کودک اوکراینی هستند،

وی در ادامه نوشته است: این رقم ممکن است همین لحظه به دلیل گلوله‌باران شهرهای آرام ما در حال افزایش باشد! زمانی که مردم روسیه می‌گویند که نیروهایشان به مردم غیرنظامی آسیب نمی‌رسانند، این تصاویر را به آنها نشان دهید! چهره این بچه‌هایی که حتی فرصت بزرگ شدن هم به آنها داده نشد را به آنها نشان دهید. چند کودک دیگر باید بمیرند تا نیروهای روسی متقاعد شوند که تیراندازی را متوقف کنند و مسیرهای بشردوستانه را باز کنند؟»

سن پنج کودکی که در پست اینستاگرام زلنسکا نشان داده شده‌اند از ۱۸ ماهگی تا ۱۴ ساله هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.