استقلال – پرسپولیس تا فینال به هم نمی‌رسند

تیر فوتبال‌دوستان برای تماشای دیدار استقلال و پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی به سنگ خورد.

به گزارش تازه‌نیوز، قرعه‌کشی یک چهارم و نیمه نهایی جام‌حذفی برگزار شد و طبق برنامه قرار است استقلال مقابل نساجی مازندران صف‌آرایی کند. تیمی که این فصل در هر دو بازی رفت و برگشت رقابت‌های لیگ برتر مقابل شاگردان فرهاد مجیدی به تساوی رسیده است. البته نساجی سابقه حذف شدن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی را دارد و پاییز سال 97 آبی‌پوشان پایتخت توانستند با هدایت وینفرد شفر، نساجی را که آن زمان در لیگ آزادگان حضور داشت و مهدی پاشازاده تحت عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشست را مغلوب کنند.

پرسپولیس هم در این مرحله حریف خود را شناخت و باید برابر آلومینیوم اراک قرار بگیرد. این مسابقات طی روزهای 20 و 21 فروردین سال آینده برگزار می‌شود و طبق برنامه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس میزبان هستند. همچنین قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی هم انجام شد و طبق آن، استقلال (یا نساجی) در صورت پیروزی، باید مقابل برنده بازی مس کرمان- خیبر خرم‌آباد صف‌آرایی کند بنابراین تنها راهی که بتوانیم استقلال و پرسپولیس را در جام‌حذفی امسال مقابل یکدیگر ببینیم، رسیدن هر دو تیم به فینال است.

بر اساس برنامه اولیه، مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی احتمالاً در روزهای 28 و 29 فروردین برگزار می‌شود و هفتم اردیبهشت هم دو تیم فینالیست برای کسب عنوان قهرمانی مقابل همدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.