توهین زشت نماینده موافق طرح صیانت به مردم: ما چوب برداشته‌ایم و یک عده حساب کار خود را کرده‌اند!

پس از اظهارات توهین آمیز ویس کرمی از نمایندگان مدافع طرح صیانت این بار نوبت به حسین جلالی نماینده تندرو رفسنجان و انار و رئیس دفتر سابق مرحوم مصباح یزدی رسید تا به منتقدان طرح صیانت توهین کند.

به گزارش تازه نیوز، محمدرضا دانایی در کانال تلگرمی اش در مورد توهین یک نماینده موافق طرح صیانت به مردم نوشت:

حسین جلالی نماینده تندرو رفسنجان گفته است:

اینکه آنقدر می‌ترسیم از اینکه جو حاکم رسانه‌ای به ما توهین کنند، معنی اش این است که چرا ما هزینه بدهیم؛ مجلس می‌گوید که چرا ما هزینه دهیم؛ این مسئله را از دسترس{دستور} خارج کنیم؛ دولت و قوه قضائیه هزینه دهد.
کار بر زمین نخواهد ماند؛ همچنین ان‌شاالله این مجلس نخواهد گذاشت که این موضوع دوباره رأی گیری شود.
محکم در این زمینه ایستاده‌ام و باور دارم و از هیچ جو رسانه‌ای و تهدید نمی‌ترسم، ما چوب برداشته‌ایم و یک عده حساب کار خود را کرده‌اند!

3 نظر
  1. کارشناس سیاسی

    افراد مرتجع در همه جا هستند برادران ناتنی طالبان در مجلس ایران گرد هم جمع شدند و هر روز از بیکاری طرح یک شیطنت را میریزند هر چه مردم را محدودتر کنید بدتر است.

  2. سعید

    تو رو ی عده ادم رای دادن بری مثلا مشکلاتشون رو حل کنی.نه اینکه چوب دستت بگیری.تو خودت برای درست حرف زدن نیاز داری کسی بالای سرت چوب بگیره.درضمن زیاد های وهوی نکن چوب خدا چنان توی سرت میخره که با خاک یکسان بشی . شک نکن.

  3. مالک

    ایشون ازکسی اسم نبرد یه عده ای نونشان در خلاف است اون که حسابش پاک است ازطرح صیانت چه باک است ازکی تاحال شبکه های اجتماعی آمریکایی دلسوز ما ایرانیها شده اندکه بعضیها نگران این شبکه ها شدند

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.