پیام محمد خاتمی در مورد جنگ/ روسیه به سرزمینی آزاد حمله کرده

رئیس دولت اصلاحات در پیامی به سومین کنگره حزب مجمع ایثارگران گفته : آنچه در اوکراین می گذرد سرکوب کردن ملتی است که می خواهد آزاد و غیروابسته زندگی کند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از اعتمادآنلاین، سید محمد خاتمی  در پیامی جدید در مورد جنگ روسیه و اوکراین نوشت: آنچه در اوکراین می گذرد سرکوب کردن ملتی است که می خواهد آزاد و غیروابسته زندگی کند. هدف اصلی انقلاب که ایثارگران برای پیروزی و حفظ دستاوردهایش مجاهدت کردند مردم‌سالاری سازگار با ارزشهای دینی و اسلام سازگار با مردم سالاری بوده است

این آیا جز در سایه ی وجود و حضور فعال و موثر حزب های مستقل که از آرمان ها و مطالبات ملت نمایندگی می کنند قابل دسترسی است؟

نادیده انگاشته شدن مصالح ملت در رویکردها و چه در رفتار و منش و روش نادرست نهادهایی که باید مردمی و قانونی باشند، امری است ضدانقلابی.

4 نظر
  1. مفتخری

    نکنه خاتمی فتنه گر هم ویزای آمریکا را میخواد

  2. ناظمی

    آنها می خواهند وابسته باشند. وابسته ناتو، اتحادیه اروپا. بعد شما می گویید: سرکوب کردن ملتی است که می خواهد آزاد و غیروابسته زندگی کند؟

  3. ابوالفضل

    میلیونها انسان آواره شدن و هزاران جوان و کودک کشته شدند و بعضی از هموطنانمون با خونسردی کامل میگن بله کارش درسته پوتین نگران شده!!! و ما چقدر بد شدیم و از حس انسان دوستی دور شدیم.کاش تو این مملکت نبودم و این تغییر فرهنگ و اخلاق رو نمی دیدم.

  4. سینا

    باز کردن آغوش برای غرب و ناتو و کشیدن پای آنها به منطقه به معنای آزاد بودن و آزاد زیستن هست؟آنها تمام تلاش خود را انجام میدهند تا حکومت جهانی و واحد غرب بر جهان را رقم بزنند.جناب خاتمی باید از شما پرسید نقش شما در این بازی چیست؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.