انتقاد شدیداللحن علیرضا منصوریان از رفتار مجیدی؛ من چک دادم تا خانه بگیرد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت پس از شکست تیمش برابر استقلال به انتقاد از رفتار سرمربی این تیم پرداخت و گفت: فکر می کنم ما را شطرنجی کرده بودند که مجیدی از کنارمان رد شد!

به گزارش تازه نیوز، علیرضا منصوریان پس از پایان بازی با استقلال گفت: بازی یک نقطه تاریک داشت. تمام زندگی من احترام است. زندگی من این است که قدم را کوتاه کنم تا بتوانم با مردم زندگی کنم. ما باید در اختیار مردم باشیم و به دوستان قدیم احترام بگذارم.

از صمیم قلبم برای استقلال و پرسپولیس احترام قائل هستم. در آبادان فقط زرد طلایی هستند. من از سال ۱۳۶۳ فوتبال بازی کردم و از سال ۱۳۸۳ کار مربیگری را شروع کردم. من نمی دانم قیمت فوتبال چقدر است. دوست خوب ما فرهاد مجیدی از کنار ما آمد رد شد. یاد زمانی افتادم که آمد استقلال و آقای فتح الله زاده گفت که خیلی لاغر است گفتم شما ۱۰ میلیون به او بده خانه بگیرد اما من چک دادم تا مجیدی خانه بگیرد. چک من هنوز دست آقای فتح الله زاده است.

منصوریان در ادامه افزود: به فرهاد مجیدی به عنوان یک برادر نصیحت می کنم. فوتبال زود می گذرد. آقا پسر گل شما ما را بردید و ما هم باختیم ولی این که می آیی از بغل محمدخرمگاه و بقیه رد می شوی می روی و یکی را می بری که کت شما را بگیرد و یکی را با دوربین می بری. امروز نکته تاریکی داشت.

آقای مجیدی یک رویکرد به خودت داشته باش. شاید ما را شطرنجی کرده بودند که مجیدی ما را ندید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.