چراغ سبز مدافع ملی‌پوش برای بازگشت؛ فقط پرسپولیس! +عکس

کنعانی‌زادگان در پیج اینستاگرامش هیچ پستی از الاهلی کار نکرده اما تصویر پروفایلش همچنان با پیراهن پرسپولیس است.

به گزارش تازه نیوز، فصل برای حسین کنعانی‌زادگان با تساوی بدون گل روز گذشته مقابل الدحیل به پایان رسید و کنعانی حالا به تعطیلات نوروزی محکوم می‌شود! جدول مسابقات الاهلی تمام شده و این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد. همچنین کنعانی از دو بازی تیم ملی که در نوروز برگزار می‌شود محروم است تا فعلا از جو بازی‌های رسمی دور باشد.

کنعانی با الاهلی قطر قراردادی یک‌ساله امضا کرده بود که این قرارداد تا خردادماه جاری است اما با توجه به اینکه این تیم بازی رسمی تا شروع لیگ ستارگان در پیش ندارد، اگر کنعانی تصمیم به تمدید نگیرد عملا کارش با این تیم قطری تمام می‌شود.

الاهلی قطر درحالی لیگ را با 25 امتیاز در رده هفتم به پایان رساند که در آن سوی آب‌های خلیج فارس، پرسپولیس خود را برای هفتمین فصل متوالی در کورس قهرمانی نگه داشته اما به دلیل ساختار دفاعی افت کرده از تیم‌های قعر جدولی هم گل می‌خورد و این آمار بد دفاعی باعث شده سرخ‌ها شش امتیاز از صدر فاصله داشته باشند.

قرارداد کنعانی با تیم قطری تا خرداد جاری است و باید دید که او در مدت باقیمانده تا اتمام لیگ به ایران برمی‌گردد یا نه؟
پرسپولیس در سال‌های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان با کیفیت خود را بدون اینکه سود خاصی از فروش آنها داشته باشد از دست داده و این بازیکنان که اغلب ملی‌پوش هستند راه فوتبالی خود را در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس یا اروپا ادامه می‌دهند.

قرمزها پس از رفتن کنعانی سه مدافع آخر یعنی علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی و وحدت هنانوف را جذب کردند اما نتوانستند کیفیت دفاعی سال‌ قبل خود را تکرار کنند. یحیی گل‌محمدی در طول بیست و دو بازی گذشته لیگ مدام با خط دفاعی تیمش کلنجار رفته و آرایش و بازیکنان متفاوتی را آزموده اما هنوز پیش از هربازی برای چینش دفاعی پرسپولیس تردیدهای زیادی وجود دارد.

در این شرایط کنعانی درست پس از پایان لیگ ستارگان قطر درحالی که در 20 بازی از 22 بازی این لیگ به میدان رفته و احتمالا پیشنهاد تمدید نیز دریافت خواهد کرد جمله “only perspolis” را به بیو پیج اینستاگرام خود افزود تا در فاصله چند ماه تا شروع نقل و انتقالات تابستانی به شایعه بازگشت زودهنگامش به پرسپولیس دامن بزند و در صفحات هواداری ترند شود.

هواداران پرسپولیس به رفتن‌های متعدد بازیکنان‌شان در سال‌های اخیر خو گرفته‌اند اما بازگشت ستاره‌هایی چون امیری، ترابی و رضاییان نشان داده راه برگشت به پرسپولیس در صورت داشتن کیفیت مطلوب هموار است و کنعانی اگر به یک سال لژیونر بودن بسنده کند می‌تواند دوباره در قلب خط دفاع پرسپولیس به میدان برود. البته احتمال اینکه این مدافع در سال جام جهانی در قطر ماندگار شود و با تیم دیگری در لیگ ستارگان ادامه دهد وجود دارد و از روی پیج اینستاگرام تشخیص آنچه در سر افراد می‌گذرد کار راحتی نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.