بایدن به دنبال تأمین نفت از ایران است

ترامپ با بیان اینکه رفتارهای بایدن باعث شده است همه جهان آمریکا را مسخره کند، گفت بایدن برای تأمین نفت دو زانو به دور جهان می خزد و به کشورهایی مانند ایران، عربستان و ونزوئلا متوسل شده است.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن انتقاد از جو بایدن به علت نحوه واکنش به بحران اوکراین گفت: بایدن پس از تحریم انرژی روسیه، در حالی که زانو زده است، برای تأمین نفت به کشورهای دیگر از جمله ایران، عربستان و ونزوئلا متوسل می شود.

ترامپ که روز شنبه در جمع هواداران خود در ایالت کارولینای جنوبی سخنرانی می کرد، افزود: جو بایدن رئیس جمهور غنی ترین کشور جهان به لحاظ منابع انرژی است ولی به علت رویکرد هیستریک حزبش در عرصه تحولات آب و هوایی، تولید نفت و گاز طبیعی آمریکا را متوقف کرده است.

ترامپ تصریح کرد: هیچ کسی در این حد احمق نیست که به جای بهره برداری از منابع طبیعی در خاک آمریکا به دنبال خرید نفت از دیگران باشد.

رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: بایدن با این رویکرد خود همچنین ملت شجاع کوبا و ونزوئلا را می فروشد و باعث تحقیر آنها زیر گام های رژیم وحشی و نفت خیز ونزوئلا می شود.

وی در ادامه تأکید کرد: با اوضاعی که بایدن به وجود آورده است همه جهان آمریکا را مسخره می کند. آمریکا تا زمانی که نتواند جنگ بی ارزش بایدن علیه بخش انرژی آمریکا را متوقف کند، هرگز نمی تواند وابستگی به نفت روسیه را قطع کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.