دروازه‌بان پرسپولیس برای دربی مشخص شد

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی پایتخت از سوی گل محمدی تعیین شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز پنج شنبه در دربی ۹۸ به مصاف تیم فوتبال استقلال می‌رود که گل محمدی قصد دارد از حامد لک در درون دروازه استفاده کند.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس در بازی‌های گذشته اشتباهاتی مرتکب شده است، به همین دلیل با تصمیم گل محمدی این گلر نیمکت نشین شد و احمد گوهری درون دروازه قرار گرفت.

البته با توجه به اینکه  لک در ۳ دربی اخیر کلین شیت کرده است، به نظر می‌رسد که این گلر در بازی با استقلال درون دروازه  سرخپوشان قرار می‌گیرد.

طبق آمار، لک در بازی دربی  ۳۳۰ دقیقه گل نخورده است. اگر او در بازی روز پنج شنبه گل دریافت نکند، رکورد نیلسون را می‌شکند. نیلسون برزیلی با ۴۰۵ دقیقه کلین شیت مقابل استقلال رکورددار تاریخ دربی‌ها است.

۱ نظر
  1. عشق پولیسی

    من از سال متولد ۱۳۴۸هستم و تمام بازی بازی های حساس رو با جزیات به خاطر دارم چه بازی های تیم ملی و چه بازیهای داربی طرفدار دوآتیشه پرسپولیس هم هستم وسعی کردم بدون تعصب ۳تا از بهترین دروازبانان تاریخ ایران رو جدا کنم ۱ناصرحجازی قاطعانه میگم شاید ۵۰سال دیگه هم دروازه بانی مثل ایشون پیدا نشه وناصرحجازی با اختلاف بسیار ازهمه جلوتره .۲احمد عابدزازاده که واقعا عقاب اسیا برازنده ایشون ،۳مهدی رحمتی خدایش من از این ۳تابهترندیدم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.