طلسم‌ خارجی‌های استقلال در دربی

با نگاهی به اسامی گلزنان تاریخ دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درمی‌یابید که تاکنون هیچ بازیکن خارجی برای تیم استقلال در مسابقه دربی گل نزده است.

به گزارش تازه نیوز، از اولین رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سال ۱۳۴۷ تا آخرین بازی این دو تیم در تاریخ سیزدهم آذرماه سال جاری هرگز هیچ بازیکن خارجی در طول همه دربی‌های برگزار شده برای تیم استقلال گل نزده است. این در شرایطی است که برای پرسپولیس ایمون زاید (سه گل)، جری بنگستون، عیسی ترائوره و بشار رسن گل زده‌اند که در مجموع بازیکنان غیرایرانی حاضر در همه این سال‌ها موفق به باز کردن دروازه استقلال شده‌اند.

حالا و در شرایطی که تیم استقلال چهار بازیکن خارجی در جمع نفراتش دارد بعید نیست در این دربی برای اولین بار یکی از آنها با پیراهن استقلال دروازه پرسپولیس را باز کند. رافائل سیوا، عزیزبک آمانوف، رودی ژستد و کوین یامگا چهار بازیکن (به ترتیب) برزیلی، ازبکستانی و فرانسوی استقلال هستند که به احتمال زیاد هر چهار نفرشان نیز در دربی به میدان خواهند رفت و این فرصت را دارند تا طلسم گل نزدن‌های ده‌ها خارجی که پیش از این در این تیم حضور داشتند ولی موفق به گلزنی به پرسپولیس نشده‌اند را بشکنند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.