کنایه گل‌محمدی به نحوه انتخاب داور دربی‌: چیزهای زیادی شنیدم!

سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دربی گفت: نمی خواهم نسبت به داوری که هنوز بازی انجام نشده قضاوت کنم. ان‌شاءا… قضاوت خوبی داشته باشد.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل استقلال در دربی 98 گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم جا دارد از همه هموطنان بخواهیم در روزهای آخر سال به فکر دیگران باشیم. شرایط اقتصادی برای خیلی‌ها سخت است و باید شرایط زندگی را برای هم بهتر کنیم. وی در ادامه افزود: دربی بازی حساسی است. دربی برای مردم ما جذاب و دیدنی و با احساسات زیادی همراه است. شرایط دربی به گونه‌ای است که هر تیمی در کار حمله و دفاعی تمرکز داشته باشد، می‌تواند موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت ‌سر گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: تمرینات تاکتیکی در نظر گرفته‌ایم که مهم‌ترین آن امروز خواهد بود. امیدواریم با توجه به انگیزه زیادی که برای این بازی و کسب برد داریم، عملکرد خوبی داشته باشیم. درست است از نظر جدولی تیم ما بیشتر به پیروزی نیاز دارد ولی برای برد باید با تمرکز بالا عمل کنیم. باید کنترل روحی و روانی خوبی در بازی داشته باشیم و با توجه به شرایط دو تیم، در نهایت بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم.

گل‌محمدی همچنین خاطر نشان کرد: استقلال برای من تیم قابل احترامی است و رقیب سنتی پرسپولیس به حساب می‌آید. قطعاً کسب پیروزی و گرفتن 3 امتیاز اولین هدف پرسپولیس برای دربی است. وی در مورد وضعیت عیسی آل‌کثیر تصریح کرد: وضعیت آل‌کثیر تغییری نکرده است. برای او آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم شرایط پیش آمده برای خودش را مدیریت کند. ما هم کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم اما خودش باید این شرایط را بپذیرد و به درمان خود ادامه دهد.

گل‌محمدی درباره عملکرد دروازه‌بان‌های تیمش در این فصل گفت: نتایجی که گرفتیم و شکل بازی که داشتیم، نسبت به سال گذشته از نظر امتیازگیری بهتر بوده است. بازیکنان ما ارزشمند هستند و می‌بینید از شروع فصل چقدر با سختی و مشکلات دست و پنجه نرم کردند و خیلی اذیت شدند. همه بازیکنان با تمام وجودشان تلاش و این مشکلات را تحمل کردند که فقط به خاطر پرسولیس و هواداران‌شان بوده است. باید به آنها روحیه مثبت بدهیم تا با احساس خوبی به زمین بروند.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دربی امروز تصریح کرد: تصمیم‌گیری خیلی خوب بود. به حضور تماشاگران همیشه احترام گذاشته‌ام و دوست داشتم بازی با تماشاگر باشد. تیمی که ضرر بیشتری از بازی‌های بدون تماشاگر کرده، پرسپولیس بوده است، به این دلیل که پرهوادارترین تیم آسیاست. در بازی‌هایی که انجام دادیم جای هواداران خالی بوده است.

گل‌محمدی ادامه داد: بازی رفت‌مان را حتماً ببینید. ما بازی خوبی ارائه کردیم، ولی متأسفانه زور رسانه‌ای بعضی از تیم‌ها زیاد است و دربی را به خاطر خوب بازی کردن تیم ما به سمت و سویی بردند که دربی کسل‌کننده بود.

گل‌محمدی راجع به اینکه برخی کارشناسان معتقدند پرسپولیس در دربی محتاط بازی می‌کند، آیا فاصله 6 امتیازی در جدول باعث می‌شود فردا تیمش بازی هجومی انجام دهد، گفت: بحث احتیاط در دربی یک امر ناخواسته است، آن‌هم به خاطر حساسیت بیش‌ از اندازه‌ای است که این بازی دارد و هر دو تیم دوست دارند که نبازند. گفتم شرایط جدول طوری است که تیم ما احتیاج بیشتری به پیروزی دارد و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما خواهد بود، ولی از آن طرف هم استقلال مهره‌های هجومی خوبی دارد و در فاز دفاعی هم باید عملکرد خوبی داشته باشیم و مهم این است که اول گل نخوریم تا بازی را ببریم. ما باید هم خوب دفاع کنیم و هم خوب حمله. نمی‌توانیم بی‌محابا حمله کنیم و اگر بخواهیم به حریف موقعیت بدهیم و گل بخوریم قطعاً بی‌احتیاطی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت برخی پیشکسوتان استقلال درباره بازیکنان و دروازه‌بان پرسپولیس عنوان کرد: من چنین چیزی را الان می‌شنوم و به این مسائل توجهی نمی‌کنم. وی درباره داوری دربی و قضاوت سیدعلی خاطرنشان کرد: صحبت‌های زیادی درباره اینکه سیدعلی چطور انتخاب شده است شنیده‌ام، ولی اصلاً توجهی به این مسائل ندارم، به خاطر اینکه نمی‌خواهم نسبت به داوری که هنوز بازی انجام نشده است قضاوت کنم. ان‌شاءا… قضاوت خوبی به همراه تیم داوری‌اش داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که در دربی چه سورپرایزی دارد؟ گفت: سورپرایز دربی حضور هواداران خواهد بود و ان‌شاءا… پاقدم‌شان خیر باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.