ویژگی جدید اینستاگرام در گفت‌وگوی لایو +عکس

سازندگان پخش زنده در اینستاگرام می توانند برای پخش خود ناظر انتخاب کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، اینستاگرام با جدیدترین ویژگی خود در تلاش است تا با مشکل کامنت های نامطلوب که در جریان پخش زنده ظاهر می شوند، مقابله کند. از امروز، کاربران Live می‌توانند شخصی را به عنوان ناظر برای پخش‌های خود تعیین کنند. مدیران می‌توانند نظرات را گزارش کنند، نظرات یک کاربر خاص را خاموش کنند و بینندگان مشکل‌ساز را از جریان پخش کنند.

به گزارش انگجت، سازندگان پخش زنده می توانند با ضربه زدن روی نماد منو در نوار نظر، یک ناظر اضافه کنند. آنها می توانند یک فرد خاص را جستجو کنند یا یک کاربر را از لیست پیشنهادی اینستاگرام انتخاب کنند.

لایو اینستاگرام

اینستاگرام در حال استفاده از این ویژگی است تا به پخش‌کنندگان کمک کند به جای صرف وقت برای پرداختن به تعاملات ناخواسته، روی بحث‌های مثبت تمرکز کنند. این یک حرکت خوشایند است که باید به کاهش نظرات ناخوشایند در طول پخش زنده کمک کند.

این اپلیکیشن راه هایی را دنبال می کند که به پخش کننده ها اجازه می دهد تا سال ها ناظر داشته باشند. داشتن مدهای قابل اعتماد و مؤثر که می توانند ترول ها را مدیریت کنند و با نظرات یا پیام های ناپسند به سرعت برخورد کنند، می تواند محیط امن تری را هم برای سازندگان و هم برای مخاطبان آنها ایجاد کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.