نظر فراستی درباره محسن چاوشی: زیر متوسط است!

مسعود فراستی گفت: محسن چاوشی را می‌شناسم و به نظرم سطح موسیقایی او زیر متوسط است.

به گزارش تازه نیوز، مسعود فراستی منتقد سینما در پشت صحنه یکی از ویژه‌برنامه‌های تلویزیون که برای نوروز ۱۴۰۱ تهیه می‌شود، درباره برخی از موضوعات فرهنگی و هنری صحبت کرد.

فراستی در خصوص وضعیت موسیقی ایران و این‌که آیا خودش موسیقی ایران را دنبال می‌کند، گفت: من موسیقی‌ای که هر روز گوش می‌دهم موسیقی کلاسیک است و بیش و کم در لانگ‌شات موسیقی ایران را دنبال می‌کنم. من موسیقی‌ای را که خیلی از دوستان می‌پسندند گوش نمی‌دهم، ولی یک نفر را در موسیقی ایران خیلی دوست دارم و دنبال می‌کنم و آن هم پرواز همای است.

کارشناس برنامه «هفت» در انتها درباره خواننده‌ای که عموم مردم و حتی مخاطبان خاص موسیقی سطح موسیقی او را قابل قبول می‌دانند، مانند تمام نظرات چالش‌برانگیزی که در حوزه سینما می‌دهد درباره محسن چاوشی نیز گفت: محسن چاوشی را می‌شناسم و برخی از آثار او را دنبال کرده‌ام و به نظرم سطح موسیقایی او زیر متوسط است.

2 نظر
  1. دکتر محمدعلی محمدی م.ریحان

    هر کسی حق دارد هر نظری درباره هر چیزی بدهد اما مرجعیت هنری آقای فراستی مورد قبول چه کسی است؟! ایشان جز مخالف خوانی برای دیده شدن هنری ندارند و انتظار از رسانه ای مثل تازه نیوز این است که تریبون چنین اشخاصی نشود.

  2. Hasan morvarid

    این نظر عیناً درباره خود شما هم صادقه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.