صف خرید طولانی برای ستاره جوان بارسا

گاوی، ستاره جوان بارسلونا‌ با درخشش خود توجه بسیاری از باشگاه‌ها را جلب کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، قرارداد گاوی با بارسلونا در تابستان سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد اما مذاکرات برای تمدید قرارداد او هنوز به نتیجه نرسیده است.

درخشش این بازیکن باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی شرایط او را زیر نظر داشته باشند و برای جذب او برنامه‌ریزی کنند.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که سه باشگاه منچستریونایتد، چلسی و لیورپول به‌صورت جدی شرایط این ستاره جوان را زیر نظر دارند تا برای خرید او اقدام کنند.

هرچه این روزنامه اعلام کرده که شاید چلسی با توجه به اتفاقاتی که در روزهای گذشته با آنها روبه‌رو شده توانایی رقابت با دو رقیب لیگ برتری دیگرش را نداشته باشد.

در این خبر همچنین به این نکته اشاره شده که مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن ۱۷ ساله که از مدتی قبل آغاز شده بود، حالا به بن بست رسیده و متوقف شده است. دلیل این اتفاق تفاوت نظرات فاحشی است که دو طرف بر سر مفاد این قرارداد دارند.

بند خرید این هافبک ۴۲ میلیون پوند است و هر یک از این سه باشگاه می‌توانند برای جذب او از این بند استفاده کنند، هرچند این بند‌ تا ۳۰ ژوئن فعال است و پس از آن مبلغ دو برابر شده و به ۸۴ میلیون پوند می‌رسد.

پیش از این گفته می‌شد که بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن نیز به جذب گاوی بی‌میل نیستند اما ترجیح می‌دهند که فعلا اقدامی در این زمینه انجام ندهند.

خوان لاپورتا پیش از این در پاسخ به سوالی درباره تمدید قرارداد این بازیکن گفته بود که اگر بازیکنی بخواهد در بارسا بماند، می‌ماند و این همان درخواستی است که او از بازیکنان ندارد.

اگر مذاکرات برای تمدید قرارداد با گاوی به نتیجه نرسد، مدیران بارسلونا ترجیح می‌دهند که او را در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو به فروش برسانند تا از جدایی او به‌عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۳ جلوگیری کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.