پرسپولیس برای شکایت از داور دربی، سند رو کرد +ویدئوی هل دادن ترابی!

باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدئویی از اتفاقات بین دو نیمه دربی برابر استقلال، از شکایت علیه تیم داوری این بازی خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدئوی زیر و در شکایت از تیم داوری به‌ویژه مهدی سیدعلی، بیانیه‌ای منتشر کرد.

شکایت باشگاه پرسپولیس از تیم داوری دربی

این تصاویر لحظاتی از اتفاقات بین دو نیمه را نشان می‌دهد. جایی که مربیان حریف به داوران حمله‌ور شده و وقتی عقب بودند قصد متشنج کردن فضای بازی را داشتند. یک مربی به داور حمله می‌کند و مربی دروازه‌بان‌های حریف هم جلوی چشمان داور و در یک قدمی او مهدی ترابی را هل می‌دهد ولی داور مطلقا هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و کارت زرد و قرمز که هیچ حتی از دادن تذکر هم ابا دارد!
بعد از آن هم بازیکنان پرسپولیس با کوچکترین خطایی کارت گرفتند اما حریف نه.
فقط می‌توان گفت داوری این بازی فراتر از افتضاح بود. انگار داوران می‌دانستند از این بازی چه می‌خواهند!
باشگاه پرسپولیس از تیم داوری شکایت می‌کند و امیدوار است مسئولان کمیته داوران توجیه مناسبی برای انتخاب این داور و همچنین فرآیندی که منجر به حضور این داور در دربی شد و نحوه قضاوت او داشته باشند.
سوت زدن علیه پرسپولیس در تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ و حتی واضح‌تر و نگرفتن هند واضح مدافع حریف به کنار، فقط بگویند داور مورد نظرشان چرا اجازه تعویض پرسپولیس را نداد؟ با کدام منطق؟ آیا امشب تیم داوری و مخصوصا داور وسط راحت می‌خوابد؟

این مطالب را هم ببینید:

4 نظر
  1. پرسپولیسی

    همونهایی که استقلالو تا اینجا به امتیاز معیشتی رسوندن از این به بعد هم هواشو دارند!!! شکایت پرسپولیس پیش هواداران استقلال قراره چه حمکی داشته باشه؟؟؟؟!!!!! از همه تیمها امتیاز به زور میگیرند میریزند تو کیسه کیسه!!!!

  2. رضا

    ازکه شکایت کنند .تیم فدراسیون و وزارت ورزش؟!! واقعیت اینستکه چون استقلال زیر سایه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال قرار گرفته به هر نحوی باید قهرمان شود تا ورزشیهای صدر امور کشور بتوانند تبلیغات کنند که ما با کفایت و کاردانیم!!!!؟ کافیست به اجحافی که به تمام تیمهای مقابل استقلا روا شده نظر کنید و واقعیت را دریابید!!؟ داوران نیز عافیت طلبی و سود جوئی را بر صداقت و شهامت ترجیح داده اند همان چیزی که در کشور ما باب و مد شده!! چقدر فوتبال و کلا ورزش ما کثیف است؟!

  3. کیسه

    فدراسیونی که سرپرستش ماجدی باشه معلومه همه داوران و کارشناسان داوری به طرف تیم کیسه کشا غش می کنند.فدراسیون کیسه

  4. منصور

    سلام. داوری مطلقا افتضاح بود. مشخص بود دستهای کثیفی پشت این جریان قرار دارد…. چرا همیشه توسط بعضی افراد کثیف بودن فوتبال را مطرح می‌کنند ولی پیگیری صورت نمی‌گیرد؟ چرا توضیحی داده نمی‌شود؟ چرا هیچ فریاد رسی نیست؟ چرا هیچ داوری توبیخ و تنبیه و مادام العمر تنبیه نمیشود؟ مگر در صداوسیما هزاران بار اعلام نشده که دست هایی پشت پرده وجود داره !چرا این دستان قطع نمیشه؟ یا اگر این قضیه تهمت و افترا هست چرا از اونها توصیح و بازخواست نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.