درخواست هزاران بازنشسته تامین اجتماعی برای افزایش حقوق

گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی با راه‌اندازی کارزاری خواستار افزایش حقوق خود شدند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از دیدارنیوز، در متن  کارزار بازنشستگان که خطاب به رئیس مجلس و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نوشته شده و تا امروز بیش از ۵ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:

«با توجه به نرخ بالای تورم در کشور و حقوق پایین بازنشستگان که فشار مضاعفی را متحمل می‌شوند، این افراد و تمامی اشخاص تحت تکفلشان در شرایط بدی گذران زندگی می‌کنند و تحت فشار اقتصادی و روانی هستند.

از مسئولین محترم تقاضا می‌شود که رسیدگی به این مسئله مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند و حقوق حداقلی ماهیانه ده میلیون تومان را برای بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر بگیرند.»

این کارزار تا تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/۲۹۲۱۹) در حال جمع‌آوری امضاست.

2 نظر
  1. محمدخان مریوانی

    ماخواهان حداقل حقوق۱۰میلیونی هستیم زیرابااین حقوق هم نمیشه بیشتراز۲۰روز زندگی کرد

  2. علیرضا

    باسلام بازنشسته تامین اجتماعی با 32 سال سابقه چهار میلیون و پانصد حقوق میگیرم با دوتا فرزند دم بخت که تحت تکفل بنده هستند حالا بااین حقوق چگونه میشه زندگی کرد آیا برای ما پوشاک نیاز نیست ؟ آیا ما مریض نمیشویم ؟ آیا ما فامیل نداریم و برای ما مسافرت حداقلی نیاز نیست ؟ آیا ما نباید خودروی شخصی داشته باشیم ؟ آیا مانباید برای آینده فرزندانمان یک کمک حداقلی فراهم کنیم ؟ آیا ما نباید رویمان بخندد ؟ و دهها آیا دیگر ………. بااین حقوق سربازی و مجردی فقط میشود نمایش زندگی کرد نه زندگی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.