رقابت ۲۰ خریدار برای تصاحب باشگاه چلسی

۲۰ مشتری برای خرید باشگاه فوتبال چلسی انگلیس به صف شده اند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران،  پس از تقریباً سه هفته بررسی و گمانه زنی شدید، رقابت برای خرید چلسی در حال جدی‌تر شدن است. پس از این که دولت بریتانیا رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی را به دلیل ارتباطش با ولادیمیر پوتین تحریم کرد و او را پس از ۱۹ سال از مدیریت آبی‌ها کنار گذاشت، این باشگاه در معرض فروش گذاشته شد.

ساعت ۹ صبح دیروز (جمعه)، اولین مهلت برای خریداران بود تا پیشنهاد‌های خود را ارائه دهند.

طبق گزارش نشریه میرر، اعتقاد بر این است که بیش از ۲۰ فرد یا گروه معتبر علاقمند به خرید باشگاهی هستند که سال ۲۰۰۳ توسط آبراموویچ به مبلغ ۱۴۰ میلیون پوند خریداری شد، اما هم دولت بریتانیا و هم سازمان لیگ برتر باید به پیشنهاد‌های این مالکان آینده چراغ سبز نشان دهند.

مولتی میلیونر‌هایی مانند برناردو آنتوی بواسیاکو، وودی جانسون (دوست دونالد ترامپ)، موشین بایراک، یک گروه رسانه‌ای سعودی، شرکای Aethel یا یک کنسرسیوم کو-بروتون، خانواده ریکتس (مالک تیم بیسبال شیکاگو کابز)، نیک کندی (نماینده املاک) یا کنسرسیوم Wyss-Boehly-Goldstein همگی در حال تلاش برای تصاحب چلسی هستند.

طبق گزارش ها، بالاترین پیشنهاد  به مبلغ  حدود ۳ میلیارد یورو  توسط گروه رسانه‌ای عربستان به ریاست محمد الخرجی ارائه شده و ممکن است در هفته‌های آینده توافقی انجام شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.