روایت یزدانی از عمق اختلافات در استقلال/ وعده رسوایی مدافع جنجالی! +عکس

مدافع تیم فوتبال استقلال که برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی مجبور به ترک این تیم شد، با انتشار یک پیامی جنجالی وعده رسوایی افرادی را در استقلال داد.

به گزارش تازه‌نیوز، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم استقلال به دلیل پشت سر گذاشتن خدمت سربازی، از این تیم جدا شدند؛ آن‌هم در شرایطی که هم خودشان و هم استقلال در شرایطی ایده آل بودند.

جدایی این دو مدافع، جنجال زیادی به پا کرد و برای هفته‌ها به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های ایران تبدیل شد. باشگاه استقلال به یزدانی و مرادمند وعده داده بود که مشکلی بابت خدمت سربازی نخواهند داشت و در تیم استقلال به کارشان ادامه می‌دهند اما در نهایت سازمان نظام وظیفه دو مدافع استقلال را فراخواند تا آنها هم با دلخوری و ناراحتی شدید از مدیران و مسئولان تیم استقلال این تیم را ترک کنند.

مرادمند از آن زمان واکنش خاصی به این اتفاق نداشته اما سیاوش یزدانی چند بار با انتشار پیام و یک بار هم در مصاحبه‌ای مفصل، خبرساز شد.

این مدافع که حتی با لباس استقلال به تیم ملی هم دعوت شده بود، با انتشار یک پیام جنجالی، وعده رسوایی کسانی را در استقلال داد که فقط به فکر «منافع شخصی» خود بوده‌اند و «حباب مجازی» آنها می ترکد.

به نقل از مهر، ابتدا این محمد دانشگر بود که با انتشار تصویری از یزدانی، برای او اظهار دلتنگی کرد. یزدانی هم در اینستاگرام خود، در واکنش به اقدام دانشگر نوشت: «خیلی مردی. تنها کسی که وجود حرف زدن داره، تویی. حضور من توی استقلال جای خیلی‌ها را تنگ کرده بود! خیلی راحت آینده یک جوان نابود شد ولی هیچکس حرفی نزد چون به فکر منافع شخصی خودشونن. یک روزی این حباب مجازی میترکه و ذات این آدم‌ها رسوا میشه.»

استوری سیاوش یزدانی درباره استقلال

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.