خلیج فارس یک مسئله سیاسی است!

پاسخ عجیب «ابی» به اجرا نکردن ترانه خلیج فارس در امارات: نمی‌خواهم سال بعد راهم ندهند! +ویدئو

پاسخ ابی به این سوال که چرا ترانه خلیج فارس را در کنسرت‌های امارات و عربستان اجرا نمی‌کند، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

به گزارش تازه‌نیوز، ابی با نام کامل ابراهیم حامدی، خواننده مشهور ایرانی که همه‌ساله کنسرت‌های متعددی در کشورهای همسایه برگزار می‌کند، مدت‌هاست برای اجرا نکردن ترانه خلیج فارس در کشورهای عربی مورد سوال و انتقاد است.

این مطالب را هم ببینید:

ابی در این ویدئو و در پاسخ به خبرنگار ایندیپندنت فارسی که پرسید چرا ترانه خلیح فارس را اجرا نمی‌کنی، می‌گوید ماجرای خلیج فارس یک اختلاف سیاسی بین ایران و چند کشور عربی است! او تاکید می‌کند یک خواننده است و نه اهل سیاست، پس نمی‌خواهد فرصت برگزاری کنسرت را از دست بدهد.

این اظهار نظر ابراهیم حامدی با واکنش‌های تند کاربران فضای مجازی مواجه شد؛ برخی او را برخلاف ادعای تازه‌اش سیاسی دانستند که ترانه‌های سیاسی هم دارد؛ اما بسیاری می‌گویند ابی با این پاسخ مشخص کرده چیزی برایش مهم‌تر از درآمدش نیست!

4 نظر
  1. Fateme

    به نظر من کار درستی کرد سیاسیون ما از کیش تا خزر را مفت باختند با قراردادهایی ک کسی ازش خبر نداره چرا ابی ب عنوان یک هنرمندی که اسمش هم تو ایران نباید برده بشه برای شعر خلیج فارس از خوندن برای مردم کشورش محروم بشه و مردم هم برای شنیدن صداش باید به خاک کشور دیگه میرن ….واقعا کمی تامل کنید که چرا باید از این کار ناراحت بشید…

  2. جانباز شیمیائی

    ***….. افتخار میکنم بنام کشورم ونام خلیج فارس

    • توضیح تازه‌نیوز: بخش‌هایی از این پیام به دلیل محتوای توهین‌آمیز حذف شده است.
  3. حسن

    حالا به فرض که میخواند به غیر از آن که سال آینده برای کنسرت راهش نمی دادند دیگه چه اثری داشت!؟

  4. مهدی پ

    آخه داد و فریاد زدن که اسمش نشد خوانندگی. من نمیدونم چرا یه همچین افرادی رو بزرگ می کنید؟ حتی نمیتونه درست حرف بزنه و از خودش دفاع کنه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.