۸+۱ غایب مهم در تمرینات پرسپولیس

تمرینات تیم پرسپولیس از فردا در حالی آغاز خواهد شد که هشت بازیکن این تیم غایب هستند.

به گزارش تازه نیوز، فردا اولین جلسه تمرینی سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و این در حالی است که ۸ بازیکن سرخپوشان به دلیل حضور در تیم ملی ایران، تاجیکستان و ازبکستان در تمرین حضور نخواهند داشت.

شرزود تمیروف بازیکن ازبک و وحدت حنانوف و منوچهر تاجیک‌های پرسپولیس هستند که از روز گذشته به تمرین تیمشان ملحق شدند.

وحید امیری، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک و فرشاد فرجی ملی‌پوشان تیم پرسپولیس در تیم دراگان اسکوچیچ هستند که پس از بازی روز پنج شنبه به ایران برمیگردند تا آماده دیدار نهایی با لبنان شوند.

نکته مهم اینکه کریم باقری نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اردو حضور ندارد. علاوه بر او خانبان نیز در اردوی تیم ملی حضور خواهد داشت.

با این حال شاید مهمترین غایب احتمالی پرسپولیس یحیی گل‌محمدی باشد که پس از بازی با استقلال به صورت ضمنی از سمت سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد و سپس در گفتگوی تلفنی با رضا درویش نیز این موضوع را اعلام کرد.

اگرچه مدیرعامل پرسپولیس با این استعفا مخالفت کرد و گفت که گل‌محمدی پس از استراحت به تمرین برمی‌گردد اما شاید در آغاز تمرینات او هدایت کار را به حمید مطهری بسپارد تا سپس تصمیم نهایی را بگیرد.

این در حالی است که با غیبت ۸ بازیکن، قرمز ها کار دشواری را برای سازماندهی تمرینات دارند و باید دید که کادرفنی چه خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.