سرباز روسی خودش و تانک چندمیلیون دلاری‌اش را تسلیم اوکراین کرد؛ توافق ۱۰ هزار دلاری! +عکس

یک سرباز روس در تماس با وزارت کشور اوکراین پیشنهاد داد با ۱۰ هزار دلار، تانک خود را تسلیم نیروهای اوکراینی کند.

به گزارش تازه‌نیوز، مشاور وزیر کشور اوکراین با انتشار تصویری از لحظه خلغ سلاح یک سرباز روس در صفحه فیس‌بوک خود، نوشته این سرباز داوطلبانه یک تانک را در منطقه جنگی مهمی تسلیم نظامیان اوکراینی کرده است.

ویکتور آندروسیف، مشاور وزیر کشور اوکراین، گفته میشا (نام مستعار سرباز روسی) چند روز پیش طی تماسی با وزارت کشور پیشنهاد داد که در ازای دریافت ۱۰هزار دلار، تانک نیروهای نظامی روسیه را تحویل اوکراین دهد.

او افزود: خدمه‌های تانک قبل از تحویل آن از محل فرار کردند و خود میشا نیز تسلیم شد.

این مطالب را هم ببینید:

تانک سرباز روس تسلیم شده

آن‌طور که رادیو فردا نوشته، تحویل تانک در ازای ۱۰هزار دلار در حالی است که تانک‌های مدرن قیمتی بین سه تا ۱۰ میلیون دلار و حتی بیشتر دارند.

به‌گفته آندروسیف، میشا به خاطر تهدید فرماندهانش به مرگ نمی‌تواند به کشورش بازگردد و به همین دلیل بعد از پایان جنگ ۱۰هزار دلار وی پرداخت خواهد شد و از سوی دیگر، فرصت دریافت شهروندی اوکراین را خواهد داشت.

قبلا یوری گوسیف، فرمانده نیروهای نظامی مرکزی اوکراین، وعده داده بود که در ازای تحویل یک هواپیمای جنگی روسیه یک میلیون دلار و در ازای تحویل یک هلی‌کوپتر نیم میلیون دلار پاداش داده خواهد شد.

شاید ندیده باشید:

2 نظر
  1. محمد

    منشا تولید وگسترش ویروس کرونا کشور اوکراین واسرائیل است تاهمه مسیحیان اروپا وامریکا را بکشند وانتقام هولوکاست را از اروپا ومسیحیان بگیرند.اسرائیل به دنبال تشکیل حکومت جهانی یکدست یهود است وهمه پیروان مسیحی واسلامی را نسل کشی خواهد کرد.خاک بر سر اروپا وامریکا که به خطر اوکراین و اسرائیل پی نبرده اند ودر خواب غفلتند.

  2. رضا

    یه تانک تنها در شهر، مثل یک پرستوی تنها، کمپین غربی پخش اخبار دروغ علیه روسیه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.