لیست کمک‌های تازه شهرداری تهران لو رفت: از امور مساجد مشهد تا هیات رزمندگان!

علی رغم این که سقف بودجه را کاهش دادند ردیف های جدیدی ایجاد کردند که در لایحه شهرداری نیست،این ردیف ها در حوزه ردیف های اعتباری متمرکز عبارتند از کمک به انجمن ورزشی رزم سلطان، کمک به دفتر سازمان امور مساجد استان های خراسان در تهران، کمک به کنگره سرداران شهید منطقه 17 و کمک به هیئت رزمندگان اسلام که اینها اصلا در لایحه شهرداری نبودند و اضافه شدند.

به گزارش تازه نیوز،  بهروز شیخ رودی، معاون محاسبات و پایش عملکرد شورای پنجم درباره بودجه مصوب سال 1401 شهرداری تهران با اشاره به برخی ردیف های جدید که در لایحه شهرداری نبوده اما در بودجه مصوب برای آن اعتبار پیش بینی شده است  به اکو ایران گفت :‌ علی رغم این که سقف بودجه را کاهش دادند ردیف های جدیدی ایجاد کردند که در لایحه شهرداری نیست،این ردیف ها در حوزه ردیف های اعتباری متمرکز عبارتند از  کمک به انجمن ورزشی رزم سلطان، کمک به دفتر سازمان امور مساجد استان های خراسان در تهران، کمک به کنگره سرداران شهید منطقه 17 و کمک به هیئت رزمندگان اسلام که اینها اصلا در  لایحه شهرداری نبودند و اضافه شدند.

وی ادامه داد:‌ردیف کمک به دفاتر سازمان امور مساجد استان های خراسان در تهران که یک میلیارد تومان برای آن  گذاشتند ردیف جالبی است. در هیچ دوره ای از مدیریت شهری چنین کمکی نشده بود حتی در زمانی که آقای دکتر قالیباف به عنوان یک خراسانی سکان شهرداری را در دست داشتند یا در دوره های پیشین شورا که تعداد اعضای خراسانی شورای شهر بیش از این دوره بود .

این کارشناس حوزه اقتصاد شهری اضافه کرد : علاوه بر این شاهد ردیف کمک به هیئت رزمندگان اسلام سه میلیارد تومان و کمک به انجمن ورزشی رزم سلطان یک میلیارد تومان هستیم.که کمک در این موارد برای اولین بار است که شورا اضافه کرده و در لایحه شهرداری نبوده است.

به گفته شیخ رودی یک ردیف هم به نام اعتبارات مرکز جمع سپاری شهر تهران به مبلغ پنج میلیارد تومان اضافه شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.