جان باختن حدود ۳۰۰ غیرنظامی در بمباران ساختمان تئاتر در ماریوپل اوکراین

شهرداری بندر محاصره شده ماریوپل روز جمعه از احتمال کشته شدن دست کم ۳۰۰ غیرنظامی در جریان بمباران ساختان تئاتر این شهر خبر داد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از یورونیوز، حمله هوایی روسیه به ساختمان تئاتر در ماریوپل اوکراین که صدها نفر برای امان ماندن از بمباران‌ها در آن پناه گرفته بودند روز شانزدهم مارس صورت گرفته بود.

شهرداری ماریوپل با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص در کانال تلگرام خود مدعی شد: «شاهدان اطلاعاتی در اختیار ما قرار داده‌اند که نشان می‌دهد دست کم ۳۰۰ نفر در جریان بمباران تئاتر شهر جان باخته‌‌‌اند. ما تا آخرین لحظه حاضر به پذیرش این خبر هولناک نبودیم و نمی‌خواستیم کشته شدن این تعداد از شهروندان را باور کنیم. اما شهادت افرادی که در زمان این حمله تروریستی در داخل ساختمان بودند خلاف این را می‌گوید.»

۱ نظر
  1. یه بنده خدا

    تا آنجا که معلوم است آن 300 نفر غیر نظانی نبوده اند و این هم از آن دست تبلیغات زلینسکی و دار و دسته اش است که از هیچ تبلیغ بی شرمانه ای روی گردان نیستند حتی به قیمت کشته شدن مردم عادی . ان 300 نفر هم از گردان آزوف بوده اند که در تاتر شهر ماریوپل سنگر بندی کرده بودند و مدتها قبل از این بمباران مردم غیر نظامی از شهر خارج شده بودند . پس با این اخبار نادرست هیجان کاذب در ذهن مخاطبان ایجاد نکنید و از سیاستمداران اوکراین طرفداری و اهداف پلیدشان را در بوق و کرنا نکنید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.