زمان واریز یارانه معیشتی فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد

یارانه معیشتی بنزین طبق روال ماه‌های قبل برای فروردین ۱۴۰۱ واریز می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت‌نیوز، نحوه بودجه بندی دولت برای واریز دو یارانه معیشتی بنزین و یارانه نقدی موجب ابهام شد.

دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بودجه یارانه‌های نقدی و معیشتی به صورت تفکیک شده نیاورده و در مجموع ۷۳ هزار میلیارد تومان منابع برای پرداخت یارانه‌های نقدی درنظر گرفته است.

این موضوع موجب ابهام برای واریز یارانه معیشتی بنزین فروردین ماه شد. اما پیگیری‌ها از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها حاکی از این است که یارانه معیشتی بنزین طبق روال ماه‌های قبل واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

واریز یارانه معیشتی برای فروردین ماه

براساس برنامه دولت باید در روز چهارشنبه هفته آینده یعنی ۱۰ فروردین ماه یارانه معیشتی بنزین به حساب سرپرستان خانوار حدود ۶۰ میلیون نفر واریز شود. این یارانه در ساعت ۲۴ پرداخت می‌شود.

همانند دوره‌های قبل، مبلغ یارانه بنزین خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌ نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌ نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

همچنین شانزدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، کسر می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.