جنبش می‌تو کار دست اهالی سینما داد! +اسامی

مدتی است که پای “جنبش می تو” به ایران هم باز شده و مسائل غیراخلاقی پیرو آن در فضای مجازی و توسط صفحه‌ای اینستاگرامی مطرح می‌گردد.

به گزارش تازه نیوز، این صفحه اینستاگرامی با نام بردن از چهره‌های شناخته شده سینمایی مانند فرهاد اصلانی، حبیب رضایی، مهدی کرم‌پور و هاتف علیمردانی، روایت‌هایی از افرادی بی‌نام و نشان مطرح کرده که مورد تعدی یا آزار قرار گرفته‌اند.

تنها یکی از این روایتگران، با نام خود ماجرا را مطرح کرده و از عوامل به نسبت شناخته شده سینما است.

شکایت هنرمندان از صفحه اتهام زننده “می تو”

به دنبال اتهامات اخلاقی یک صفحه اینستاگرامی به تعدادی از بازیگران و کارگردانان شناخته شده سینمای ایران به عنوان جنبش “من هم” یا “می تو” که بعنوان روایتگر آزار و اذیت زنان در غرب پایه‌گذاری شده و به ایران هم سرایت کرده است، اطلاعات رسیده به ستاره سینما حاکی است که این هنرمندان با شکایت قضایی و اعاده حیثیت، خواستار شناسایی گردانندگان این صفحه و همچنین مسدودسازی آن شده‌اند.

تا به حال یکی از بازیگران زن تلویزیون که به خارج از کشور مهاجرت کرده و یکی از روزنامه‌نگاران زن خارج‌نشین در پشت پرده این اتهام زدن و روایت‌گری شناسایی شده‌اند.

این ادعاها بدون نام و نشان فرد مدعی مطرح شده و تا به حال شکایتی نیز در دستگاه‌های مربوطه مانند قوه قضاییه یا حراست وزارت فرهنگ و ارشاد یا حراست صداوسیما از سوی این زنان مطرح نشده است!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.