جانی دپ قصد داشته امبر هرد را غرق کند و جنازه‌اش را بسوزاند

پیامک‌های جانی دپ به دوست بازیگرش پل بتانی به عنوان مدرک در دادگاه استفاده می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، جانی دپ (Johnny Depp) به دوست بازیگرش پل بتانی (paul Bettany) در پیامک‌هایی پیشنهاد کرده بود که امبر هرد را غرق کنند و سپس بسوزانند تا مشخص شود که آیا او یک جادوگر است یا خیر. حالا جانی دپ ۵۸ ساله، آماده می‌شود تا در دادگاه با همسر سابقش، امبر هرد ۳۵ ساله که ادعا می‌کند با نوشتن مقاله‌ای در واشنگتن، زندگی حرفه‌ای دپ را ویران کرده، روبه‌رو شود.

در اسناد دادگاهی که هالیوودلایف به دست آورده، در فهرست مدارک ارائه داده‌شده توسط این زوج سابق، مکالمه پیامکی مربوط به سال ۲۰۱۳ بین جانی و دوستش پل بتانی ۵۰ ساله به عنوان مدرک جرم آمده است. در متن‌ها، این دو بازیگر درباره غرق شدن امبر صحبت می‌کنند تا مطمئن شوند که او یک جادوگر نیست. پیام‌های خصوصی آن‌ها اکنون قرار است در طول دادگاه با صدای بلند خوانده شود. محاکمه قرار است در ۱۱ آوریل ۲۰۲۲ در فیرفکس ویرجینیا آغاز شود.

پل در سال ۲۰۱۳ با اشاره به امبر، به جانی پیامک داد «من مطمئن نیستم که باید آمبر را آتش بزنیم. او همنشین خوشایندی است و دیدنش خوشایند، به علاوه تردید دارم که جادوگر باشد. البته می‌توانیم عمل انگلیسی را در این وضعیت امتحان کنیم و آزمون غرق کردن را انجام می‌دهیم. نظرت چیست؟»، جانی نوشت «آره، بیا قبل از این‌که او را بسوزانیم غرقش کنیم» که پل پاسخ داد «قبل از این‌که او را جادوگر معرفی کنیم، باید مطمئن شویم»!

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، گفت‌گوی پیامکی بین این دو بازیگر در شکایت جانی در سال ۲۰۲۰ علیه روزنامه بریتانیایی The Sun علیه خودش استفاده شد. در شکایت قبلی، جانی از رسانه سان شکایت کرد که در مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده، او را یک فرد همسرآزار معرفی می‌کند. جانی پس از تشخیص دادگاه مبنی بر این‌که ادعاهای مطرح‌شده در این مقاله به طور قابل ملاحظه‌ای درست است، شکایت را باخت.

این مطالب را هم بخوانید:

در همان سالی که روزنامه سان داستان آن‌ها را منتشر کرد، امبر داستان  خشونت جنسی جانی دپ را در یک مقاله که توسط واشنگتن پست منتشر شد، شرح داد. او از نام جانی در مقاله استفاده نکرد، بنابراین برای وکلای جانی که ادعا می‌کنند اتهامات کاذب امبر در مقاله، زندگی او را ویران کرد و تاثیر شدیدی بر حرفه جانی داشت، استفاده‌ای ندارد. کمتر از یک هفته پس از انتشار این مطلب، جانی از ایفای نقش در دزدان دریایی کارائیب، مجموعه‌ای از فیلم‌هایی که در نقش «جک اسپارو» در آن بازی کرده بود، بازماند.

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.