درخواست عجیب سردار سلیمانی از جهانگیری در انتخابات ۹۶

انتشار برخی حواشی جنجالی انتخابات ۹۶ و ثبت‌نام و انصراف اسحاق جهانگیری در آن دوره، خبرساز شد.

به گزارش تازه‌نیوز، داوود حشمتی، فعال رسانه‌ای در صفحه شخصی خود در توئیتر به ابعاد تازه‌ای از انتخابات ۹۶ پرداخت وبا اشاره به مصاحبه اخیر حسین مرعشی نوشت: 

مرعشی در مصاحبه اخیر ماجرای ثبت نام جهانگیری در ۹۶ را فاش کرده. آن سال اصلاح طلبان نگران ردصلاحیت روحانی بودند و اصولگرایان چشم انتظار این برگ برنده. جهانگیری ثبت نام کرد اما بعد از درخشیدن در مناظره‌ها سردار سلیمانی به جهانگیری می‌گوید تا در عرصه بماند و انصراف ندهد.
مرعشی اینجا گفته: مسلم است که جهانگیری وقتی حرف شهید سلیمانی رابرای باقی ماندن در صحنه رد کرد، در واقع حرف یک مجموعه را رد کرد و این شد نقطه‌ای که آقای جهانگیری از چشم افتاد. حاج قاسم با جهانگیری روابط بسیار صمیمانه و دوستانه ای داشت. من اعتقاد دارم او حتما میخواست که جهانگیری رئیس جمهور شود اما پروژه‌ای بزرگتر در جریان بود برنامه آنها این بود که جهانگیری رای روحانی رابشکند تا رئیسی در همان ۹۶ رئیس جمهور شود. ولی جهانگیری نپذیرفت حالا برگردید و تابستان و پاییز ۹۶ را مرور کنید:
دستگیری مهدی جهانگیری و حرفهای سردار وحید در زلزله کرمانشاه را به بیاد بیاورد. هنوز گفتنی بسیار است. اما جهانگیری آن سال حاضر نشد به قیمت مغضوب شدن هم قولی که برای انصراف داده بود را زیرپا بگذارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.