پیدا شدن یک کوه دوچرخه سرقتی با گوگل ارث +تصاویر

مردی که اقدام به سرقت حدود ۵۰۰ دوچرخه کرده بود به طور تصادفی به دام افتاد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک شهروند انگلیسی پس از آنکه با کمک نرم افزار گوگل ارث مشخص شد کوهی از حدود ۵۰۰ دوچرخه را در حیاط پشتی خانه اش انبار کرده است توسط پلیس دستگیر شد. تعدادی از همسایگان خشمگین که در مجاورت خانه این فرد در آکسفوردشر زندگی می‌کردند گفتند که حمل و نقل و انباشته شدن این دوچرخه‌ها موجب جولان موش‌ها در محله شده بود.

پس از چند مورد شکایت مرد ۵۴ ساله ساکن این خانه که هویتش اعلام نشده به ظن در اختیار داشتن اموال مسروقه و انجام اعمال مجرمانه دستگیر شد. بنا به گفته همسایگان پلیس در این محل حضور داشت و صد‌ها دوچرخه‌ها را مرتب می‌کرد.

پیداکردن دوچرخه سرقت شده توسط گوگل ارث

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، «کالین بولتر» ۵۳ ساله که در این خیابان به مدت ۳۲ زندگی می‌کند گفت که این همسایه تقریبا یک دهه بود که در این محل زندگی می‌کرد. او در این باره گفت: «من از چهار سال پیش بود که شاهد جمع آوری دوچرخه‌ها در این خانه بودم، اما به مدت پنج سال است که این کار ادامه دارد. باید حداقل ۵۰۰ دوچرخه در این مکان وجود داشته باشد. وقتی با خود او صحبت کردم گفت قرار است برای بچه‌های نیازمند به آفریقا فرستاده شود، اما همانطور که می‌بینید آن‌ها هرگز به آفریقا ارسال نشدند.»

پیداکردن دوچرخه سرقت شده توسط گوگل ارث

خانم بولتر افزود: «دوچرخه‌ها با وانت بار به این مکان آورده می‌شدند و افراد در طول روز و بیشتر شب‌ها آن‌ها را به اینجا می‌آوردند. من در مورد مشکلات موش‌ها که به علت تجمع دوچرخه‌ها بود با شورای محلی تماس گرفتم و در نهایت هزینه کنترل آفات را خودم پرداخت کردم. شورا به من گفت که موش‌ها در دوچرخه‌ها لانه نمی‌کنند. من فکر می‌کنم آن‌ها از او (همسایه) ترسیده اند. او سعی کرد همه را بترساند، اما نمی‌تواند مرا بترساند.»

گفته می‌شود این فرد تا تحقیقات بیشتر پلیس در این باره فعلا آزاد شده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.