نظر رهبر انقلاب درباره ورود زنان به ورزشگاه! +عکس

مطابق نامه‌ای که در فضای مجازی با عنوان نظر رهبر انقلاب درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها منتشر شده، ایشان با طرح محمود احمدی‌نژاد در این باره مخالف بودند.

به گزارش تازه‌نیوز، انتشار نامه‌ای به دستخط رهبر انقلاب در فضای مجازی خبرساز شد. برخی معتقدند این نامه جعلی است و برخی آن را برای اتفاقات سال ۸۵ و تذکر ویژه به احمدی‌نژاد بابت نقل قول غلط و هزینه‌کردن از رهبری می‌دانند و تعمیم آن به سال‌های بعد را نادرست می‌دانند. بویژه که در سال‌های اخیر و در دولت تدبیر و امید، زنان بارها به ورزشگاه‌ها راه یافتند و این امر حتی مختص به فوتبال نبود. به عبارتی اگر رهبر انقلاب مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها بودند این اتفاق در سال‌های قبل رخ نمی‌داد. با این همه نامه رهبری به محمود احمدی‌نژاد که به طور قطعی تایید یا رد نشده است را در ادامه می‌خوانید و می‌بینید.

جناب آقای احمدی‌نژاد ریاست محترم جمهوری
با سلام
حضرت آقای مصباح نقل کرده‌اند که جنابعالی گفته‌اید رهبری با اقدام مربوط به ورزشگاه‌ها مخالفت نداشته است، در حالی که اینجانب عدم رضایت خود را صریحاً به جنابعالی گوشزد کردم، لکن چون این پس از اقدام شما بود لذا صلاح ندانستم دخالت کنم.
به‌هرحال لازم می‌دانم جنابعالی به نحو مناسبی آن اقدام را تصحیح فرمایید. ابراز مخالفت با نظر مراجع نیز به هیچ وجه درست نیست.
امید است روزبه‌روز موفق‌تر باشید، ان‌شاءالله و بعونه

بیشتر ببینید و بخوانید:

نظر رهبر انقلاب درباره ورود زنان به ورزشگاه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.