مدیر عامل تبیان برکنار شد؟/ بالا گرفتن اختلافات در سازمان تبلیغات

شنیده‌ها حاکی است مدیرعامل جوان موسسه تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مجبور به کناره‌گیری از این موسسه شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، کمیل خجسته، فرزند حسن خجسته و از اقوام نزدیک رهبر انقلاب با تصمیم حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات و مشاوران او قرار است از مجموعه رسانه ای «تبیان» کنار گذاشته شود.

کمیل خجسته قبل از تبیان، در موسسه حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای (khamenei.ir) فعالیت داشت که با حضور مهدی فضائلی در آنجا، از آن مجموعا جدا شد.

بانی اصلی مستند «حقیقت ماهشهر» که در زمان اتفاقات آبان ۹۸ در بندر ماهشهر ساخته شد و روایتی عجیب از حوادث تلخ بعد از افزایش قیمت سوخت ارائه میداد موسسه تبیان زیر نظر خجسته بود. این مستند تا روزها در bbc و ایران اینترنشنال پخش می شد.

تبیان در دوره کمیل خجسته نیز تغییر چندانی نکرد و نتوانست به دوران اوج خود بازگردد و صرفا با سر و صدای زیاد و راه اندازی پروژه های مختلف که بعضاً شکست خوردند، کمی بازنمایی رسانه ای تبیان را بهبود بخشید. «کاوش مدیا» ، «همدم» و پروژه های شبیه به آنها ماحصل عملکرد دوران مدیریت خجسته بودند.

بنظر می‌رسد حواشی راه‌اندازی سامانه همدم و برخی گلایه‌های درون‌سازمانی، عامل توقف همکاری سازمان تبلیغات با کمیل خجسته است‌. برخی همکاران او در توئیتر با انتشار پست‌هایی ضمن استعفا از تبیان، از برخورد بد با خجسته ابراز نارضایتی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.