گلایه کاپیتان تیم ملی: جام جهانی را شوخی گرفته‌اید؟ اجازه ندهیم مسئولیت‌شان را فراموش کنند!

کریم انصاری‌فرد در استوری اینستاگرام خود از شوخی‌ها با قرعه ایران در جام جهانی انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، کریم انصاری‌فرد، مهاجم باتجربه و کاپیتان تیم ملی یک استوری انتقادآمیز از شوخی‌های کاربران و پیشکسوتان با قرعه ایران در جام جهانی قطر منتشر کرد.

در همین ارتباط: هم‌گروه‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شدند +نتایج کامل قرعه‌کشی

انصاری‌فرد در اینستاگرام خود با گلایه از دست کم گرفتنِ حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ نوشت:

بعد از قرعه‌کشی جام‌جهانی چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد و باعث نگرانی شدیدم شده این بود که خیلی از هواداران و حتی پیشکسوتان محترم به‌جای درک ماموریت سنگینی که در پیش داریم، وعده صعود می‌دهند!
اینجانب به‌عنوان عضو کوچک خانواده فوتبال ایران که تجربه ۲ دوره جام جهانی را دارم، به نظرم می‌رسد بسیاری از عزیزان که برایشان احترام قائلم، فشار سنگین جو جام جهانی را شوخی گرفته‌اند. گویا نمی‌دانیم در همان روز اول جام جهانی باید مقابل یکی از مدعیان قهرمانی قرار بگیریم. کشوری که خودش مخترع فوتبال است.
با حلواحلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود. هیچ‌جای فوتبال ما شبیه انگلیس نیست. پس برای حفظ آبروی کشورمان باید تا سر حد مرگ تلاش کنیم. اردوهای خوب و بازیهای تدارکاتی مناسب داشته باشیم.
از همه هواداران و همین‌طور از همبازیان عزیزم در تیم ملی خواهش می‌کنم اجازه ندهند این شوخی‌ها و مسخره‌کردن حریفان و دست کم گرفتن جام جهانی باعث شود دست‌اندرکاران، مسئولیت‌شان را در حمایت و پشتیبانی تیم ملی فراموش کنند.

این مطالب را هم ببینید:

استوری کریم انصاری فرد شوخی با قرعه کشی جام جهانی

۱ نظر
  1. رضا

    حرفتان بسیار منطقی است

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.