قیمت ارزهای دیجیتال یکشنبه ۱۴ فروردین/ بیت‌کوین به ۵۷ هزار دلار می‌رسد؟

برخی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال می‌گویند مسیر بیت کوین برای جهش تا سطح ۵۷ هزار دلار باز است.

به گزارش تازه نیوز، بیت کوین در محدوده بالای ۴۵ هزار دلار جای خود را تثبیت کرده است، البته در بامداد امروز تکانه‌های نزولی را تجربه کرد. هماهنگ با بیت کوین، اتریوم هم همان رفتار مشابه را در عدد ۳.۴ هزار دلار به ثبت رساند. تتر، اما حرکت صعودی ثبت کرد.

برخی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال می‌گویند مسیر بیت کوین برای جهش تا سطح ۵۷ هزار دلار باز است و این ارز دیجیتال مقاومت سختی پیش روی خود ندارد. از طرفی اما، عده‌ای دیگر معتقدند روند صعودی بیت کوین ممکن است در ادامه با سقوط موقت همراه شود. پیش‌تر گفته شده بود، بازار ارز‌های دیجیتال روند صعودی خود را آغاز کرده است. در همین حین ارزش کل وجوه قفل شده در پروتکل‌های امور مالی غیرمتمرکز (DEFI) و افزایش درآمد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) نیز نوید احیای مجدد حوزه دیفای را می‌دهد

بوده و رمزارزها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند
ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۲.۱۵ تریلیون دلار است که ۰.۴۸ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۰۶ درصد کاهش یافته و به ۱۰۸.۷۸ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۷.۵۱ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است. بیت‌کوین و اتریوم هر دو با اصلاح قیمت کمتر از ۱ درصد به قیمت ۴۶ هزار و ۱۲۸ دلار و ۳ هزار ۴۶۲ دلار معامله می‌شوند.

سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز در محدوده قرمز قرار دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.