حرف‌های جنجالی دادکان در مورد دختران ایرانی در دبی

از قول من بنویسید همه بحث‌های اخیر درباره ورود زنان به ورزشگاه، دروغ است!

محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال حرف‌هایی جنجالی درباره عدم ورود زنان به ورزشگاه مطرح می‌کند.

به گزارش تازه نیوز، تیم ملی ایران در شرایطی در آخرین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی در مشهد از تیم لبنان پذیرایی کرد که اجازه ورود زنان به ورزشگاه در آن بازی داده نشد و از آن بدتر این‌که با زنانی که قصد داشتند این بازی را از نزدیک تماشا کنند، برخورد تندی شد.

راه ندادن زنان به ورزشگاه برای آن دیدار حواشی زیادی در پی داشت و حتی فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درباره این اتفاقات توضیح خواسته است. بسیاری از چهره‌های ورزشی، سیاسی و هنری بعد از آن حادثه و استقبال از زنان با اسپری فلفل، نسبت به این مورد واکنش‌های تندی نشان داده‌اند ولی حالا محمد دادکان، رئیس سابق فدارسیون فوتبال در گفت‌وگو با اعتماد، صحبت‌های جنجالی مطرح کردهکه بخش‌هایی که مربوط به ورود زنان به استادیوم است را در ادامه می‌خوانید. بخش‌های دیگر صحبت‌های دادکان را این‌جا بخوانید.

  • در مورد اتفاق اخیر باید بگویم تمام این‌ها دروغ است که زنان نباید وارد استادیوم شوند! دیگر از این صریح‌تر؟
  • همه این‌ها که می‌گویند دین گفته، فلان روحانی گفته، همه دروغ است. با دلیل می‌گویم و خودم هم حاضرم صدمه‌اش را بپذیرم.
  • اگر شما یک ذره به یک خانم احترام می‌گذاری و منزلت زن را حفظ می‌کنی و دنبال دین هستی چرا این قدر زن روسپی ایرانی توی دبی و ترکیه است و یک نفر از شما صدایتان در نمی‌آید؟ این همه فحشا می‌شود، در همان مشهدی که زنان را راه ندادند استادیوم، کسی نمی‌آید از دین حرف نمی‌زند. اما اگر یک دختر بخواهد فوتبال ببیند دین می‌رود زیر سوال؟
  • همه دروغ است. همه بازی است. تو را به امام حسین بنویسید از قول من که اگر کسی به دنبال دین باشد وقتی می‌بیند این همه دختران جوان در دبی و ترکیه هستند کاری می‌کند. من خودم چند بار دبی و ترکیه رفتم. شما بروید ببینید در هتل‌های این کشور‌ها چه خبر است.
  • من یک بار هم در تلویزیون گفتم که من در مسیر رفتن به سوییس در یک هتل در امارات نشسته بودم که دخترخانمی آمد و از من پرسید شما آقای دادکان هستید؟ پرسیدم شما ۷-۸ نفر اینجا چه کار می‌کنید؟ همه بدون هیچ خجالتی به من گفتند بیزینس ما این است، چون زندگی مان نمی‌چرخد می‌آییم اینجا کار می‌کنیم!
  • خب! تویی که دین داری و حرف از خدا و پیغمبر می‌زنی چطور آن‌جا دلت نمی‌سوزد؟ چطور آن‌جا آبروی اسلام مطرح نیست که کار به این دختر‌ها بدهی نروند آن طرف؟ برای آمدن دختران به استادیوم به دین شما فشار آمد؟ همه به خاطر این است که برای مردم هجمه‌ای درست کنند و یک سرگرمی بسازند. به راحتی با این حرکت چند روز است در داخل و خارج شده بحث این‌که زنان را راه نمی‌دهند استادیوم. اصلا این بحثی است که درست شود؟ همه چیز با برنامه است.

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.