تور واسطه‌های عربی برای ستاره استقلال پهن شد!

واسطه‌های عربی تحرکاتی را برای شکار بهترین گلزن استقلال آغاز کرده‌اند.

به گزارش تازه نیوز، کوین یامگا نه تنها بهترین خرید خارجی استقلال در فصل جاری بود بلکه یکی از برترین بازیکنان این تیم در این فصل هم تلقی می‌شود و انصافاً گل‌های حساسی طی هفته‌های سپری شده رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رسانده است.

این مهاجم اروپایی جدا از فرصت‌طلبی، پنالتی‌زن قهاری هم به حساب می‌‌آید و تعداد قابل ملاحظه‌ای از گل‌هایش برای استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده که البته خود این کار هم به نوعی هنر محسوب می‌شود. اغلب بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند، به دنبال آن هستند تا با درخشش در لیگ برتر ما زمینه برای حضور خودشان در تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس را فراهم کنند و بعضی از آنها دقیقاً همین پروژه را از طریق استقلال و پرسپولیس به سرانجام هم رسانده‌اند.

در همین خصوص طی روزهای گذشته این زمزمه را در اطراف باشگاه استقلال شنیدیم که برخی واسطه‌های تیم‌های عربی به طور جدی قصد نزدیک شدن به کوین یامگا داشته و می‌خواهند زیر پای او بنشیند تا زمینه برای حضورش در حوزه خلیج فارس را فراهم کنند. البته باید دید شکل قرارداد منعقد شده میان باشگاه استقلال و این بازیکن چگونه است و آیا یامگا به راحتی می‌تواند جدا شود یا اینکه شرایط دشواری برای گرفتن رضایتنامه از آبی‌ها در پایان این فصل پیش‌رو ی او قرار خواهد داشت؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.