جریمه ۷٫۵میلیارد تومانی برای خوشگذرانی کرونایی

۱۵هزار خودرو محدودیت را شکستند و سفر رفتند

در ۴ روز گذشته از اجرای طرح محدودیت‌های جاده‌ای، حدود ۱۵هزار خودرو با نقض قوانین ستاد ملی کرونا، جریمه ۵۱۰هزار تومانی را پذیرفته و مسافرت کرده‌اند؛ یک خودکشی دسته‌جمعی که قطعا عامل بیماری دیگران هم خواهد شد.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، بعد از ابلاغ قرارگاه مرکزی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌های ۲۵ مرکز استان، گزارش جزئی اقدامات انجام گرفته تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه ۱۵ آبان اعداد جالبی را ثبت کرده است.

این طرح در ۱۴۳۰ نقطه در کشور اجرا شد و طبق آن مقرر بود که خودروهای پلاک شخصی از مراکز استان‌های اعلام شده خارج نشوند و خودروهای غیربومی نیز به این ۲۵ مرکز استان وارد نشوند.

به گزارش تازه‌نیوز، در ۴ روز ابتدایی اجرای این طرح، حدود ۲۹۷هزار دستگاه به مقصد برگردانده شدند. به عبارتی حدود ۲۹۷هزار خانواده قصد مسافرت یا جابه‌جایی داشتند که بدون اعمال جریمه جلوی آن گرفته شده است!

در همین بازه زمانی نیز، ۱۴هزار و ۷۰۰ خودرو با اعمال قانون پلیس مواجه شدند، یعنی جریمه ۵۱۰هزار تومانی. به عبارتی حدود ۱۵هزار خودرو، با پرداخت ۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان جریمه به سفر خود ادامه دادند!

بنا براین گزارش، در ۴ روز گذشته اجرای این طرح، ۱۶۰ خودرو هم روانه پارکینگ شده‌اند. بد نیست بدانید که تیم اجرایی این طرح در همین مدت حدود ۲۰هزار ماسک نیز بین هموطنان توزیع کرده‌اند.

بسیاری از مردم از اجرای این طرح و تداوم آن برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری و قطع زنجیره ابتلا به کرونا، رضایت دارند و خواستار تداوم آن هستند.

این طرح تا ساعت ۲۴ امشب (جمعه) ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.