استقلال هدیه پرسپولیس را پس فرستاد +جدول

در شبی که استقلال نمایش مطلوبی ارائه نکرد و پیکان تیم برتر میدان بود، سید حسین حسینی در چهار نوبت منجی تیمش شد و در نهایت دروازه استقلال با کمک تیر دروازه بسته ماند.

به گزارش تازه نیوز، استقلال حتی قبل از اخراج داسیلوا هم فوتبال چندان خوبی را به نمایش نگذاشت و قدر عیدی بزرگ پرسپولیس را ندانست به طوری که در طول ۹۰ دقیقه کمتر از یکی دو فرصت مطلوب گلزنی داشت.

در نیمه دوم تعویض های مجیدی هم جواب نداد و در نهایت بازی استقلال و پیکان هم مثل دیدار پرسپولیس و هوادار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
شاید اگر پیکان یک گلزن تمام کننده داشت، حداقل با یک گل بازی را می‌برد اما در روزی که مدافعان استقلال پر اشتباه بودند و مردان هجومی این تیم هم چیز خاصی ارائه نکردند، حسینی ستاره تیمش شد و بارها و بارها دروازه استقلال را نجات داد تا این تیم کماکان بدون شکست به کار خود ادامه بدهد.

استقلال با این تساوی ۵۶ امتیازی شد و نتوانست از مساوی پرسپولیس استفاده کند تا لیگ برتر در شش هفته پایانی همچنان داغ و هیجان انگیز باشد لیگی که تا پایان ماه رمضان تعطیل می‌شود و پرسپولیس و استقلال باید به رقابت های خود را در جام حذفی باشگاه‌های کشور برگزار کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.