علم‌الهدی: مساله ولنگاری فضای مجازی را مدیریت کنید/ دشمن تا حلق ما آمده

خطیب نماز جمعه مشهد، گفت: مسئولان در مجلس و دولت چقدر می‌خواهید این ور و آن ور کنید تا فضای مجازی را کنترل کنید؟ شورای عالی فضای مجازی چند سال است، چه می‌کند این شورای عالی فضای مجازی؟

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت:در عرصه‌های امنیتی، نیروهای بصیر و بینای مقتدر ما با قدرت ایستاده‌اند و جلوی اجرای دشمنی دشمن را خواهند گرفت اما در عرصه‌های دیگر در و دروازه مملکت باز است و حساب و کتاب ندارد؛ دشمن آدمکش حرم امام رضا(ع) همان دشمن ناپاک و ستمگر و بی‌رحم فضای مجازی است.

وی ادامه داد: ما امروز متاسفانه به تعداد تمام گوشی‌های هوشمند رسانه آزاد داریم در این مملکت که تولید محتوا و پیام می‌کنند و هیچکس هم جلودار آن‌ها نیست و از هیج‌جا مجوز نمی‌خواهد.

علم‌الهدی در ادامه عنوان کرد: من دو عرض دارم، ابتدا با شما جوانان گوشی‌دار که این «جهاد تببین»ی که رهبری فرمودند برای من طلبه تریبون‌دار نیست، این برای همه است و برای شماست، شما جوانان باید وارد عرصه شوید و مسئول هستید که وارد عرصه تبیین شوید. این وظیفه است و اگر نکنید حکم خدا را زیر پا گذاشتید.

وی افزود: عرض دوم من با مسئولان است، مسئولان در مجلس و دولت چقدر می‌خواهید این ور و آن ور کنید تا فضای مجازی را کنترل کنید؟ شورای عالی فضای مجازی چند سال است تشکیل شده اما آفتابه و لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی، چه می‌کند این شورای عالی فضای مجازی؟

خطیب جمعه مشهد ادامه داد: مجلس هم که هر روز یک افسانه ساز می‌کند، یک روز می‌گویند «صیانت» یک روز می‌گویند صیانت قبول نیست، «تنظیم‌گرایی». آخر شما چقدر معطل هستید؟ می‌خواهید تا کی صبر کنید و دشمن تا کجا برسد؟ مجلس و دولت باید بیایند و با همه قدرت مسئولین بایستند در این مساله.

وی اضافه کرد: دشمن آمده تا حلق ما. هی شما امروز و فردا می‌کنید، چرا انقدر مطعل هستید؟ یک روز طرح صیانت رأی آورد، یک روز رأی نیاورد. ان شاءالله امیدوارم عزیزان ما در این زمینه عنایت بفرمایید.

علم‌الهدی در پایان گفت: عزیزان شما با همه قدرت تبیین را انجام دهید و عزیزان مسئول ما هم نسبت به همه توان این مساله ولنگاری فضای مجازی را مدیریت کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.