سرمایه ملی‌پوش مطرح در پروژه اقتصادی به باد رفت!

یکی از بازیکنان تیم ملی با ضرر مالی سنگینی مواجه شده است.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، فوتبالیست‌های مطرح به ویژه بازیکنان ملی پوش و یا کسانی که در پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند به واسطه درآمد خوب از فوتبال و البته محبوبیت بین مردم معمولا سوژه خوبی برای آدم‌های اقتصادی هستند تا آن‌ها را برای سرمایه گذاری در پروژه‌هایشان ترغیب کنند. معمولا هم فوتبالیست‌ها برای رسیدن به سود بیشتر وارد این پروژه‌ها می‌شوند و خیلی از آن‌ها پول‌های هنگفتی هم به جیب زدند.

اخیرا یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی که یکی از مهره‌های ثابت اسکوچیچ هم به حساب می‌آید دچار مشکل بزرگی شد. ماجرا از این قرار است که این فوتبالیست مطرح از مدت‌ها قبل به واسطه پیشنهاد یکی از دوستانش وارد یک پروژه اقتصادی عظیم در پایتخت شد ولی بعد از گذشت چند وقت این پروژه با شکست مواجه و سرمایه میلیاردی آقای فوتبالیست دود شد.

بعد از این اتفاق تلخ، فوتبالیست مذکور به کمک چند دوست پولدار خود و البته با استفاده از شهرت خودش سعی کرد تا با سرمایه گذاری در چند پروژه دیگر، این ضرر مالی را جبران کند ولی مشخص نیست تا چه حد در این کار موفق بوده است. این ملی پوش مطرح هم اکنون لژیونر است و البته شانس بالایی هم برای حضور در جام جهانی دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.