حکم قصاص قاتل شیشه‌ای صادر شد

مرد معتادی که سال گذشته در شهرستان گرگان در اقدامی جنون‌آمیز یک نفر را به قتل رسانده و ۱۱ رهگذر را با چاقو مجروح کرده بود به قصاص محکوم شد.

به گزارش تازه‌نیوز، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری این شهرستان گفت: رسیدگی به پرونده این حادثه به‌صورت ویژه در دادسرای گرگان آغاز شد و پس از تکمیل تحقیقات و اعلام نظر پزشکی قانونی مبنی بر سلامت روانی متهم، کیفرخواست صادر و پرونده در دادگاه کیفری یک استان رسیدگی شد. به درخواست اولیای دم دادگاه حکم قصاص این فرد را صادر کرد که با اعتراض متهم پرونده برای بررسی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

به نقل از ایران، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: علاوه بر آن، کیفرخواست پرونده ۹ نفر از مصدومان این پرونده برای تعیین دیه به دادگاه کیفری ۲ فرستاده شد. پرونده یکی از مصدومان این حادثه هم به علت تمام نشدن طول درمان در مرحله دادسرا است.
براساس این گزارش ،عصر ۱۲ مرداد سال گذشته مردی میانسال در چهارراه میدان شهرستان گرگان در حالی که یک تیغ جراحی را بین کاغذ پیچیده بود، شروع به مجروح کردن رهگذران کرد و وقتی می‌خواستند مانع او شوند از یک مغازه سمساری در محل چاقو و تبر برداشته و به هر ‌کسی از کنارش رد می‌شد، ضربه می‌زد. متهم که به مخدر شیشه اعتیاد داشته و بر اثر توهم ناشی از مصرف شیشه دست به این کار زده بود همان موقع از سوی مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد، اما در این حادثه پسری ۱۷ ساله به قتل رسید و ۱۱ نفر دیگر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.