مرگ دردناک دو کارگر در حادثه مرگبار کارخانه کاغذسازی

دو کارگر مجتمع کاغذسازی تبریز در استان مازندران هنگام نظافت مخزن کاغذ دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

به گزارش تازه‌نیوز، یک منبع کارگری گفت: حادثه در کارخانه کاغذسازی تبریز در منطقه امیر آباد بهشهر رخ داد که در نتیجه آن دو کارگر بر اثر سقوط در مخزن کاغذ جان خود را از دست دادند.
او با تشریح جزئیات این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه  دونفر از کارگران کارخانه کاغذسازی تبریز که در منطقه بندر امیرآباد شهرستان بهشهر استان مازندران فعالیت دارند، حین نظافت مخزن کاغذ بر اثر گازگرفتگی ‌جان باختند.
او گفت: بر اساس گفته‌های شاهدان عینی، این حادثه هنگامی رخ داده است که دو نفر از کارگران به اسامی «سعید جوادی و علیرضا مسافر»  برای نظافت به داخل مخزن کاغذ  رفته بودند، اما به دلیل استشمام گاز سمی ناشی از کاغذهای لجن شده دچار گاز گرفتگی و بیهوش شدند.

به نقل از ایلنا، همکار سوم آنها که خارج از مخزن مشغول کار بود، با مشاهده این اتفاق گروه‌‌های امدادی خارج از کارخانه را مطلع کرد ، اما دو کارگر در نهایت جان خود را از دست دادند.
به گفته وی، از قرار معلوم کارخانه کاغذسازی تبریز از ابتدای سال جاری تعطیل بوده و تعدادی کارگر هر چند روز یک بار برای سرکشی و نظافت دستگاه‌ها وارد کارخانه می‌شدند. یکی از کارگرانی که فوت کرده‌ است  هفت سال و دیگری یک سال سابقه کار در این واحد تولیدی داشتند  و هر دو ساکن شهر بهشهر بودند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.