وعده رئیس کانون عالی بازنشستگان از افزایش حقوق در اردیبهشت ۱۴۰۱

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی از افزایش حقوق در اردیبشهت خبر داد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از جماران، بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش پیدا کند.

همچنین مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفته بود: در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ماده ۹۶ و ۱۱۱ مورد توجه است و با همکاری دولت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ ماه سال جاری اجرایی خواهد شد. تعداد مستمری بگیران اصلی تأمین اجتماعی برابر با چهار میلیون و ۳۵۵ هزار نفر بوده که مشمول افزایش حقوق خواهند بود.

4 نظر
  1. منصور کریمی

    وعده سر خرمنی ندید عمل نشان بدهید افزایش پارسال جای مانده ۲۵ ٪ چرا این حق بازنشته را هنوز ندادید

  2. مستمری بگیر حداقلی

    این چر استدلال احمقانه ای هست گه 25درصد به کف بگیران نباید تعلق بگیره؟! خوب مثل این میمونه که به اونها 38%+25+515هزار تومن تعلق گرفته که بیشتر از کف بگیران میشه!!!!…اگه قرار بر این بود که متناسب سازی فقط باید برای سایر سطوح باشه چرا هر ساله مال کف بگیران درصدش رو بیشتر اعلام میکنید که بعد سالهای بعد با متناسب سازی برای سایر سطوح جبران شه؟؟؟!!!! درصدها رو هر سال یکسان کنید متناسب سازی هم یکسان وگرنه به این روش به مرور زمان این کف بگیران هستند که دراصل کمتر بهشون اضافه میشه!

  3. محمود

    آقای محترتوحق بیمه کمتردادی توسابقه کمترداری بنده ۳۵سال سابقه دارم نزدیک به کف شما داره میرسه چون عدالت نیست تازه میگن سایرسطوح که تاییدشده ۳۸درصدراهم نمیخواهندبدهندمیگن ده درصد افزایش میشوید این ظلم واقعی نیست

  4. محسن

    دقت کنید مشکل مقدار افزایش نیست مشکل این است با تورم و گرانی لحظه ای هر افزایشی که باشد دردی دوا نمی کند اصل این قدرت خرید ما است که بر اثر عدم کنترل قیمتها سریعتر از هر افزایش حقوقی کاهش پیدا میکند اگر حقوق مارا دوبرابر کنند و قیمت کالاها چهار برابر شود قطعا قدرت خرید شما نصف میشود این را باید چاره سازی کرد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.