می‌دانستیم از کجا به پرسپولیس ضربه بزنیم/ پنالتی ۵۰-۵۰ بود

مهدی رحمتی می‌گوید بازیکنانش با قلبشان بازی کردند و تا آخرین لحظه تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش تازه نیوز، مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش گفت: این برد را به عزیزانی که در کارخانه آلومینیوم کنار کوره‌ها با سختی زیاد کار می‌کنند و مردم خوب استان مرکزی تقدیم می‌کنم و امیدوارم گوشه‌ای از زحماتشان را جبران کنیم.

وی در مورد بازی عنوان کرد:‌ تیم پرسپولیس را همه ما می‌شناسیم؛ کادرفنی خیلی خوب و بازیکنان خوب و درجه یک و همچنین یار دوازدهم آنها تماشاچیان که امروز در ورزشگاه دیدیم. اوایل بازی به‌خاطر شلوغی و جو تماشاچیان تا بازیکنان جا بیفتند، چند موقعیت دادیم و یک گل خوردیم اما خداراشکر که خیلی خوب به بازی برگشتیم و خودمان را جمع کردیم و بازی را به تساوی کشیدیم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما صحنه پنالتی 50-50 بود؛ دقیقه 44 بدترین زمان گل خوردن است و 2-1 به رختکن رفتیم. با صحبتی که با بچه‌ها داشتیم و برنامه‌ای که هفته قبل کار کرده بودیم و می‌دانستیم باید کجا و چه کسی را پرس کنیم؛ خداراشکر توانستیم از همان نقاط به پرسپولیس ضربه بزنیم.

او با تمجید از بازیکنان اظهار داشت: از آنها تشکر می‌کنم، مردانه تلاش کردند و جنگیدند و با قلبشان بازی کردند. از آنها خواستم با قلبشان بازی کنند. چون بالاخره می‌گویند هم خون و هم توان تمام می‌شود اما بزرگی قلب تمام نمی‌شود. خیلی خوشبخت هستم که همچین بازیکنان خوب و به لحاظ فنی با تکنیک و به لحاظ معرفتی بامعرفت دارم. از تماشاگرانی که 5 ساعت در اتوبوس بودند و ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم و خوشحالم که شرمنده آنها نشدیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.