هویت هیولای فلورانس همچنان نامعلوم؛ قاتل سریالی ۸ زوج جوان چه کسی است؟ +عکس

خانواده قربانیان یک قاتل سریالی مخوف در ایتالیا که رسانه‌ها به او لقب «هیولای فلورانس» داده‌اند، خواستار تحقیقات جدید درباره این پرونده قدیمی هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، خانواده قربانیان یک قاتل سریالی مخوف معتقدند که در جریان تحقیقات پلیس ایتالیا در سال‌های گذشته شواهد کلیدی نادیده گرفته شده و با راه‌اندازی کارزاری با عنوان بی‌کفایتی پلیس، در تلاش هستند که این پرونده قدیمی را بار دیگر برای شناسایی قاتل سریالی که ۱۶‌زن و مرد را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، به جریان بیندازند.

بین سال‌های ۱۹۶۸ و ۱۹۸۵ میلادی یک قاتل زنجیره‌ای معروف به ‌هیولای فلورانس‌، ۸ زوج را در ناحیه توسکانی در ایتالیا به قتل رساند. این در حالی است که اسرار این جنایات هرگز فاش نشد. قاتل از یک تپانچه برتا برای قتل ۸ زوج استفاده کرد. او زوج‌های جوانی را انتخاب می‌کرد که برای تفریح به مناطق خلوت اطراف شهر رفته بودند و داخل خودروی خود بودند. جنایت‌های هیولای فلورانس از ۲۱‌آگوست ۱۹۶۸ پیدا شد. زمانی که آنتونیو لوبیانکو ۲۹ ساله و زن جوانی به نام باربارا در داخل خودروی آنتونیو به ضرب گلوله کشته شدند. آنها در حالی هدف گلوله قرار گرفتند که دختر ۶ساله باربارا در صندلی عقب خوابیده بود. به دنبال این جنایت، شوهر باربارا به‌عنوان مظنون اصلی دستگیر شد و در حالی که مدعی بود بی‌گناه است، به زندان افتاد.

به نقل از همشهری، او چند سال در زندان بود تا اینکه زوج دیگری با همان اسلحه‌ای که آنتونیو و باربارا با آن کشته شده بودند، در داخل ماشینشان به قتل رسیدند.  قربانیان جدید  پاسکواله و استفانیا نام داشتند که در ۱۵‌سپتامبر ۱۹۷۴ در داخل فیات خود، توسط قاتل غافلگیر شده و به ضرب گلوله تپانچه برتا کشته شدند. پس از آن قاتل ۹۶ ضربه چاقو به بدن استفانیا وارد کرده و بخش‌هایی از بدن او را بریده بود.  به دنبال وقوع این جنایت، معلوم شد که پلیس با یک قاتل سریالی روبه‌رو‌ست که جنایت نخست نیز توسط او رخ داده است. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، در ۶ژوئن ۱۹۸۱، کارگر جوان یک انبار زمانی که به همراه نامزدش در ماشین خود نشسته بودند، هدف گلوله قرار گرفتند و کشته شدند. این‌بار هم قاتل پس از جنایت با چاقو به جان زن جوان افتاده و بخش‌‌هایی از بدن او را بریده بود.  استفانو ۲۴ساله و نامزدش سوزانا، قربانیان بعدی هیولای فلورانس بودند. آنها نیز دقیقا به شیوه قتل‌های قبلی در ۲۳ اکتبر ۱۹۸۱ کشته شدند. باز هم قاتل بخش‌هایی از بدن زن جوان را بریده و با خود برده بود.

قتل های هیولای فلورانس

وحشت در فلورانس 
همه جنایت‌ها در ناحیه توسکانی به مرکزیت فلورانس رخ داده بود و همین باعث ترس و وحشت مردم شهر شده و همه به دنبال پاسخ این سوال بودند که هیولای فلورانس کیست؟ در این میان ماموران پلیس نیز مظنونان زیادی دستگیر کردند اما پس از دستگیری آنها جنایت دیگری رخ می‌داد و معلوم می‌شد که افراد دستگیر‌شده بی‌گناه هستند. در ۱۹ ژوئن ۱۹۸۲، جوانی به نام پائولو و نامزدش آنتونلا در یک جاده روستایی و در داخل ماشینشان به ضرب گلوله کشته شدند. پس از آن جنایات هیولای فلورانس تا سال ۱۹۸۵ ادامه یافت و او در آن سال یک زن فرانسوی به نام نادین را که برای تفریح به ایتالیا سفر کرده و به همراه مردی به نام ژان میشل، در یک کمپ تفریحی در داخل ماشین بودند، به قتل رساند و بعد جنایت‌های هولناک او به طرز عجیبی پایان یافت. از سوی دیگر، تحقیقات پلیس نیز برای شناسایی قاتل مخوف به نتیجه نرسید و هر‌چند آنها موفق به دستگیری مظنونانی شده بودند، اما همه آنها آزاد شدند.  حالا و با گذشت سال‌ها از این پرونده قدیمی، بستگان ۳نفر از قربانیان هیولای فلورانس، خواستار تحقیقات جدیدی در مورد یکی از تاریک‌ترین معماهای حل‌نشده ایتالیا شده‌اند. آنها رسما از دادستان‌های توسکانی خواسته‌اند تا به سرنخ‌های احتمالی این پرونده نگاهی تازه کنند.

وکیل این ۳خانواده به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما با تحقیقات جدید به دنبال حقیقت هستیم و متقاعد شده‌‌‌ایم که عناصری در تحقیقات این پرونده قدیمی وجود دارد که به اشتباه نادیده گرفته شده‌اند.»‌ خانواده قربانیان به طور خاص درخواست کرده‌اند که تحقیقات درباره یک مظنون از سر گرفته شود. او کشاورزی به نام پیترو پاچیانی بود که در سال ۱۹۹۴ و با اطلاعاتی که فردی ناشناس برای پلیس فرستاد، دستگیر شد و ۲سال  بعد آزاد شد. حالا خانواده‌ قربانیان می‌گویند که احتمالا این فرد به‌تنهایی قتل‌ها را مرتکب نشده و افراد دیگری نیز احتمالا با او همدست بوده‌اند اما پلیس در این خصوص تحقیقات مفصلی انجام نداده است و باید پرونده بازنگری شود. بر اساس این گزارش، جنایات هیولای فلورانس در سال‌های گذشته الهام‌بخش کتاب‌های پرفروش و حتی یک برنامه تلویزیونی با بازی آنتونیو باندراس نیز بوده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.