ترکیه بازهم به ایران خنجر زد!

تحرکات جدید صهیونیست‌ها در منطقه علیه ایران، شدت گرفته است و حالا در یارکشی جدید، ترکیه نیز در بازی صهیونیست‌ها علیه ایران و مذاکرات برجام وارد شده است!

به گزارش تازه نیوز، با نزدیک شدن به روز قدس، تحرکات رژیم صهیونیستی در دو حوزه میدان و دیپلماسی افزایش پیدا کرده است. این رژیم در مذاکراتی فرامنطقه‌ای به یارکشی در منطقه روی آورده است و به نوعی همسایگان ایران را تحت فشار قرار داده است.

خبرها حاکی است امارات با ساخت یک محله کاملا یهودی در کشورش موافقت کرد. حدود دو سال پس از عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، این کشور موافقت کرده که یک محله کاملا یهودی، شامل کنیسه، خانه‌ها، هتل، مرکز هم‌یاری و اجتماعی، مدارس، دانشگاه و دیگر موسسات مورد نیاز یهودیان ساکن امارات ساخته شود.

از سوی دیگر نیز خبر رسیده که سفیر ترکیه در آمریکا گفته: مسئله ساخت بمب اتمی توسط ایران نه تنها اسرائیل بلکه ما و جهانیان را نیز به خطر میاندازد.
طبیعی است که اسرائیل و ترکیه در همه مسائل از جمله مسئله فلسطین دیدگاه مشترکی داشته باشند، منافع ژئواستراتژیک ما و اسرائیل ایجاب می کند که در مبارزه با تهدیدات منطقه ای همکاری کنیم.

 

4 نظر
  1. محمد

    به زودی اسرائیل وومتحدانش ترکیه واذربایجان بوسیله امریکا وغرب نابود خواهند شد.

  2. علیرضا

    عزیزان تازه نیوزضمن اینکه ترکیه برعیه ایران فعال است،امّاساخت شبکه ومحله یهودی درامارات درمتن خبربیشترخودنمایی میکند،پس لطفاًتیترخبررااصلاح نماییدودرآخراینکه آگاه باشیدکه شخص خائن وجنایتکاراردوغان ،به تازگی به شدت درمحافل ومکانها،دولتها،سازمانهاوگروههای ضدایرانی نقش فعال،منافقانه،شیطانی وشرورانه ای راپیش گرفته که امیدبه عنایت الهی که، ترکیه تاوان تمامی خیانتهاوجنایتهایی که درسوریه،عراق،لیبی،لبنان و…مرتکب شده ونیزدشمنی که باهمسایگان خودبویژه ایران اسلامی عزیزومقتدرمان راآنچنان پس دهدکه همگان شاهدوناظرآن باشیم وآن زمان بسیارنزدیک است به حول وقوه الهی،انشاءالله؛باتشکر.

  3. علی

    لعنت به این ترکیه که خودش رو نخود هر آش میکند . در صورتی که هیچ پخی هم نیست . ایران باید این ترکیه رو سر جاش بنشونه . آمریکا که اربابش بود سرجاش نشوند اینکه عددی نیست

  4. ز ف

    اف بر ایرانیانی که پولاشون رو میبرن وخرج ترکیه میکنن مسئولین حواستون هست که فقط باخودتون دارین سر قدرت مثل شازده های قاجار دعوا میکنید رضا قلدر( اردوغان) هم جاپای خودش رو داره بین آذریهای ایران باز میکنه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.