واکنش آموزش و پرورش به قیچی کردن موی دانش‌آموزان در یک مدرسه

روز گذشته ویدئویی از خشونت کادر مدرسه با دانش آموزان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

به گزارش تازه نیوز، سخنگوی آموزش و پرورش در واکنش به انتشار ویدئوی قیچی کردن موی دانش آموزان در یکی از مدارس گفت: رفتار فرد خاطی با دانش آموزان عزیز مطابق ماده۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری بررسی و پیگیری می‌شود.

روز گذشته ویدئویی از خشونت کادر مدرسه با دانش آموزان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

این ویدئو نشان می دهد که یکی از کارکنان مدرسه با قیچی موهای دانش آموزان پسر را به ترتیب می‌برد و باعث تحقیر و ناراحتی دانش آموزان می‌شود.

ایرنا گزارش داد: صادق ستاری فرد با انتشار پیام و عکس از این ویدئو در صفحه توییتر خود با اشاره به “وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ … وما فرزندان آدم رابسیار گرامی داشتیم”نوشت:  رفتار فرد خاطی بادانش آموزان عزیز مطابق ماده۸قانون رسیدگی به تخلفات اداری”اعمال و رفتار خلاف شئون اداری یا شغلی است” که از طریق هیات رسیدگی به تخلفات اداری و مطابق مجازات وتنبیهات مقرر درقانون مذکور بررسی و پیگیری می‌شود.

20 نظر
  1. حمید کرمی .کارشناس ارشد اقتصاد ومدیریت

    شانس آوردن معلم ها وناظم مدرسه در دهه 40 و50 چون ما هر هفته چند نفر را داشتیم که چهارراه سیروس وچهارراه چه کنم روی سرشان پیاده می شد. آنوقت ها با ناظم ها چیکار می خواستن بکنند!!!!؟؟؟

  2. علیرضا

    مشت نمونه خروار است برادر حالا که بکوشش تکنولوژی پته اینگونه افراد روی آب افتاده دستپاچه شدید؟ وقتی ریاست آموزش و پرورش عنوان می کند دانش آموز بیاید مدرسه کرونا هم باشد ایرادی ندارد و اگر مرد دیه می دهیم تحقیر دانش آموزان هم مطمئنا دستورش از بالاست .اینکه با فرد خاطی برخورد شود و یا نشود مهم نیست مهم این است که با وزیر کی برخورد می کنه؟ ملت را کشانده اند دانشگاه و مدارس با وجود مشکلات بیماری و ریزگردها و تنها بخاطر 4 هفته . بهتر نبود اول مهر روز بازگشایی مدارس پس از کرونا اعلام می شد .اکثر کلاسها کولر ندارند و میز و صندلیها را گردوخاک گرفته و مشکلات سرویس دهی و هزاران مشکل دیگر ، وزیر فقط می خواهد رقاصی کرده باشد.این فرد خاطی هم هدفش رقاصی بوده نه تحقیر دانش آموز.

  3. حمید رضا امینی

    این معلم ها این چنینی را اخراج کنید و بفرستید کوره پز خانه هاکار کنند

    1. Mmm

      تند نرو پیاده شو باهم بریم اگه دست شما بود که بلع

  4. بازنشسته

    ویدئویی در فضای مجازی پخش شده که دانش آموز سطل زباله را می کوبه توی سر معلم اون را هم پخش کنید

    1. Mmm

      دقیقا

  5. حسن

    من بیش از ۳۰ سال تجربه در آموزش و پرورش دارم قبل از کرونا به دلیل بلندی موی سر بسیاری از دانش آموزان و گرفتار شپش سر شدند، که این موضوع باعث نگرانی زیاد شده . مدرسه باید نظم انضباط داشته باشد. موی کوتاه ،لباس فرم ،…. خواسته بسیاری از اولیا از مدارس هست . کافی است نگاهی به انضباط دانش آموزان در خارج از کشور داشته باشید.لطفا با انتقادهای بیجا مدارس کشور را به هرج و مرج نکشانید، به اندازه کافی دچار بی انضباطی اجتماعی هستیم .معاونی که اینقدر پیگیر وضع انضباطی هست باید تقدیر شود نه آدرس تخلفات اداری داده شود.

  6. فرهنگی

    بله حالا دانش آموزان به تغییر جنسیت گرایش پیدا کرده اند اکثر دانش آموزان سر وضع خود را همانند دختران کرده اند که بیشتر دانش آموزان به آنها مزاحم می شود واکثر خانواده ها بی تفاوت هستند واگر از طرف مدرسه دراین مورد َسختگیری شود اولیای دانش آموزان واکنش منفی به این موضوع نشان می دهند باید کسانی باشند که این وضعیت زشت از جامعه پاک نمایند

  7. مینو

    به نظر من مدرسه باید نظم خودشو داشته باشه و بچه ها ملزم هستن طبق قوانین مدرسه در آنجا حضور داشته باشند ناظمی که پیگیر مسائل انظباطی هست باید تقدیر شود نه تحقیر ،،من خودم یک پسر ۱۰ ساله دارم حتی در آموزش مجازی هم باید نکات انظباطی رعایت میکرد

  8. علی

    دانش آموز به معلم سر کلاس ناسزا وفحش می دهد معلم جرات ندارد چیزی بگوید واقعا بخاطر یک مو این همه جوسازی لازم است

  9. ماه بانو

    سلام کارش می گوییداشتباه ولی یه سوال اگرقرارباشددرهرجاهرکسی هرکاری بکندنظم ومقررات رعایت نشودچه هرج ومرجی می شودوقتی من پدرومادرطرفداربی نظمی و…فرزندم باشم ودفاع کنم مطمئن باشیدبعدهابدترازاین انجام می دهد

  10. علی حسین اکبری

    مدرسه باید قوانین ومقررات خودش را اجراکند دانش آموزی که با چند بار تذکر موی خود را کوتاه نمی کند به نظر شما چه بایدکرد؟

    1. علی

      اگه وزیر‌لیاقت‌داره‌واین‌دولت‌‌مشکلات‌اموزش‌وپرورش‌وحل‌کنه‌و‌اقعا‌فرزندان‌این‌مملکت‌وبدبخت‌کردید‌بعد‌می‌گید‌کیفیت‌اموزش‌بریدسری‌به‌این‌مدارس‌بزنید‌چرا‌وزیر‌آموزش‌وپرورش‌باید‌این‌مرد‌نا‌کارآمد‌باشه‌کی‌گفته‌وکی‌انتخابش‌کرده‌اموزش‌وپرورش‌ونابودکردید‌کلاس‌۴۰نفری‌بدون‌تهویه‌بدون‌کولر‌وهیچ‌گونه‌امکاناتی‌اولیا‌دارن‌مدارس‌کشور‌وبا‌کمک‌هایی‌که‌می‌کنند اداره می‌کنند چراباید‌اینگونه‌باشد؟؟؟؟؟

  11. Mmm

    با سلام واقعا باعث تأسف هست که بی‌نظمی یک دانش آموز رو در مدرسه حمایت میکنید فردا همین دانش آموزان در جامعه چه خواهند شد خدا رحم کنه.

  12. J

    خب ازوروددانش آموزبه مدرسه جلوگیری کنندویااولیاش وبخوان

  13. محسن

    باسلام اگه دانش آموز در مدرسه به حال خودش رها بشه دیگه نمیشه کنترلش کرد الان نظام دانش آموز سالاری داره اجرا میشه ودانش آموز توی مدرسه حتی معلم رو میزنه واین یک درده

  14. فرهاد

    سلام، متاسفانه یک مشت اولیای نازک نارنجی، هر کدام یک فرزند نازک نارنجی و بی تربیت زاییدن، احساس می کنند که بچه های آن ها باید هرکاری که دوست دارند، انجام بدهند،
    همین مادران نازک نارنجی، پسرهای خودشان را با موهای سر و لباس های مطابق سلیقه خودشان تبدیل به دخترانی کردند که توسط بقیه دانش آموزان مورد اذیت قرار می گیرند.
    ای کاش مادران نازک نارنجی پسرهای دخترنمای خودشان را از چشم بقیه دانش آموزان هم نگاه کنند….

    1. مینا

      دخترنمای؟؟؟!!!!شما واقعا داری اغراق میکنی اون بچه هایی که توی فیلم داره موهاشون کوتاه میشه هیچکدوم موی خیلی بلندی ندارند…به علاوه اشکال موی بلند توی مدارس صرفا بخاطر رعایت نشدن بهداشته و همچین حاشیه سازی هایی که توی کامنتا من خوندم واقعا زیاده رویه…اینکه کسی موهاش رو بلند میکنه کاملا یه مسئله اختیاریه و نسبت دادن گرایشش به همجنس و لقب دختر نما زیاده رویه…اصل موضوع نوع برخورد بدیه که صورت گرفته و اینکه وظیفه مسئولین مدرسه درحد تذکره نه همچین برخورد زشتی با دانش اموزا

    2. Mmm

      دقیقا

  15. Mmm

    دقیقا درست گفتید ،👏👏👏👏

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.