انتقاد شدید هواداران پرسپولیس از برخورد کمیته انضباطی با مجیدی!

هواداران پرسپولیس معتقدند کمیته انضباطی با سرمربی استقلال مماشات می کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، دیدار استقلال و نساجی در حالی با برتری مازندرانی ها در ضربات پنالتی به پایان رسید که آبی ها به شدت نسبت به داوری این بازی و قضاوت امیر عرب براقی معترض بودند. استقلالی ها روی دو صحنه معتقد بودند ، یکبار توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرد و بار دوم گلی که آرمان رمضانی در وقت های اضافه به ثمر رساند، سالم بود.

البته بازیکنان و کادرفنی نساجی هم معتقد بودند، در دقیقه ۹۰ بازی یک پنالتی به نفع تیمشان گرفته نشده است. با این حال  حواشی به وجود آمده در این دیدار به بعد از پایان بازی برمی گردد. فرهاد مجیدی که انتظار نداشت در این دیدار شکست بخورد و اولین باخت تیمش را در این فصل متحمل شود، در کنفرانس خبری بعد از بازی حسابی علیه داوری حرف زد و حتی اعلام کرد، اگر صحنه گل آرمان رمضانی خطا باشد ، مربیگیری را کنار می گذارد( اکثر کارشناسان داوری اعلام کردند، گل رمضانی به درستی مردود اعلام شد).

مجیدی همچنین گفت: دیگر پیش‌بینی نمی‌کردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می‌کنند می‌گویند که تصمیم داور درست بود و بقیه می‌گویند داور اشتباه کرد. داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که من خودم بازی می‌کردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود. او که به همین دلیل محروم شده بود حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد. نمی‌دانم او با چه رویی چنین کاری می‌کند.مجیدی طی دو فصل گذشته چندین بار به داوران حمله کرد و در کنفرانس هایش علیه کمیته داوران و قضاوت های لیگ برتر حرف زد.

با این حال تا به حال محرومیتی برای سرمربی محبوب آبی ها در نظر گرفته نشده است. مجیدی بعد از اتفاقات دیدار مقابل گل گهر ، توسط کمیته انضباطی یک جلسه محروم شد که آن محرومیت تعلیقی است. از همین رو هواداران پرسپولیس معتقدند کمیته انضباطی با سرمربی استقلال مماشات می کند و با توجه به حرف های تند مجیدی علیه داوران هیچ محرومیتی شامل او نمی شود.

آن ها همچنین مورد مشابه ای را مطرح می کنند و مدعی شدند چطور گابریل کالدرون وقتی سرمربی پرسپولیس بود و علیه استقلال و فدراسیون فوتبال صحبت کرد ، با محرومیت مواجه شد. اشاره هواداران پرسپولیس به موقعی است که کالدرون گفت:  امیدوارم نتایج بازی‌ها مثل دیدار این تیم و پارس جنوبی جم در خارج از زمین بازی تعیین نشود.حال باید دید مسئولین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در خصوص فرهاد مجیدی خواهند گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.