نبرد حساس ژنرال علیه سربازان سابقش

تقابل امیر قلعه‌نویی و شاگردانش با سپاهان یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نخست لیگ برتر است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، دو فصل قبل و ابتدای لیگ هجدهم بود که قلعه‌نویی کارنامه خوبی از خودش در ذوب آهن برجای گذاشت و توانست تیمی مثل ذوب آهن را با امکانات متوسط به رتبه دوم جدول برساند و بار دیگر پیشنهادات خوبی از تیم‌های مدعی قهرمانی به دستش برسد و این سپاهان بود که موفق به عقد قرارداد همکاری با این سرمربی موفق و پرافتخار لیگ شد.

قلعه‌نویی عقبه خوبی در سپاهان داشت و هواداران این تیم با شنیدن نام او یاد تیم‌های مقتدر لیگ نهم و دهم می‌افتادند که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر  یک تیم توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع و آن را تکرار کند و حالا بعد از 3 فصل عملکرد ضعیف طلایی پوشان نسخه آنها برای بازگشت به قدرت رفتن سراغ همان فرمول قدیمی همکاری با قلعه‌نویی بود.

ژنرال فوتبال ایران شروع خوبی با سپاهان داشت و توانست همان فصل اول بازگشتش تیمی که در رتبه چهاردهم جدول تحویل گرفته بود را به عنوان نایب قهرمانی برساند و به عقیده خیلی‌ها اگر برخی بدشانسی‌ها و مسائل جانبی نبود این تیم حتی مستحق قهرمانی لیگ هم بود. قلعه‌نویی در سپاهان ماند تا کار نیمه تمامش در لیگ هجدهم را در لیگ نوزدهم به پایان برساند و همه چیز هم برای این امر محیا بود ولی از مقطعی به بعد اتفاقات بد برای این تیم پشت سر هم رخ می‌داد. مصدومیت بازیکنان کلیدی به اضافه مسائلی از قبیل اتفاقات بازی برگزار نشده مقابل پرسپولیس و بعضاً بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری شرایط این تیم را سخت تر و سخت تر کرد تا جایی که سرمربی سپاهان نتوانست فصل را روی نیمکت این تیم به پایان برساند. حمله قلبی در نتیجه فشارهای عصبی شدید در کنار نتایج ضعیف او را به پایان خط با سپاهان رساند و در نهایت خروج او هم تاثیری روی تیم نداشت و سپاهان با حذف مقابل استقلال در جام حذفی و ایستادن در جایگاه پنجم جدول فصل را به پایان رساند.

اتفاقات اواخر فصل گذشته میان قلعه‌نویی و هواداران سپاهان هم فاصله انداخت و محبوبیت او را در نصف جهان تا حد زیادی کاهش داد و حالا از اتفاقات جالب شروع فصل جدید، تقابل او با تیم و شاگردان سابقش در هفته نخست و در سیرجان است. قلعه‌نویی لیگ بیستم را در گل گهر سپری می‌کند و حالا در گام اول به مصاف تیم و شاگردان سابقش می‌رود. محرم نویدکیا در نشست خبری خود گفت که شناخت قلعه‌نویی از سپاهان و شاگردانش کار آنها را سخت خواهد کرد. جایی که خود قلعه‌نویی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش هم نیست و از راه دور کار شاگردانش را دنبال می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.