یارانه رمضان همه مشمولان واریز شد؟

بر اساس وعده سازمان برنامه و بودجه قرار بود یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان، ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. اما برخی از مشمولان می‌گویند واریزی‌ها از دیروز صبح آغاز و یارانه رمضان به حساب آنها واریز شده است. اما آیا یارانه همه مشمولان واریز شد؟

به گزارش تازه نیوز و به نقل از تجارت‌نیوز، برخی از مشمولان می‌گویند یارانه رمضان ۲۶ فروردین ماه به حساب آنها واریز شده است. برخی می‌گویند یارانه رمضان امروز صبح به حساب آنها واریز شده است و برخی دیگر می‌گویند حوالی ظهر جمعه یارانه ۱۵۰ هزار تومانی را دریافت کرده‌اند.

بر اساس برنامه‌ سازمان برنامه و بودجه قرار بود ۱۱ میلیون نفر  یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان را دریافت کنند. با توجه به این وعده، واریز یارانه رمضان  آغاز شده و احتمالا واریزی‌ها تا ظهر امروز یا عصر ادامه دارد.

پس اگر هنوز مبلغی به حساب مشمولان واریز نشده، به معنای عدم واریز یارانه رمضان نیست. بلکه دلیل آن این است که برخی از بانک‌ها واریز یارانه را به شنبه ۲۷ فروردین ماه موکول می‌کنند و ممکن است واریزی‌ها تا ظهر یا حتی عصر هم به طول بینجامد.

کدام افراد یارانه رمضان را دریافت کردند؟

اما برخی از مشمولان در پیام‌هایی که ارسال کرده‌اند مدعی شده‌اند که یارانه رمضان دیروز برای آنها واریز شده است. از آن جمله برخی از دارندگان کارت صادرات می‌گویند دیروز صبح و ظهر یارانه رمضان را دریافت کرده‌اند. اما تنها برخی از دارندگان کارت صادرات از واریز یارانه رمضان خبر داده‌اند و دارندگان دیگر کارت‌ها هنوز وجهی دریافت نکرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.