مربی خارجی از فصل بعد روی نیمکت پرسپولیس

 با وجود تکذیب حضور مربی کروات در کادر فنی پرسپولیس از سوی این باشگاه به‌نظر می رسد در فصل آینده یک مربی خارجی دستیار یحیی گل‌محمدی خواهد شد.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، به‌تازگی یک سایت کروات از حضور یک مربی خارجی در کادر فنی تیم پرسپولیس خبر داد اما مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد. تکذیب حضور مربی خارجی در کادر فنی تیم پرسپولیس البته طبیعی بود به این خاطر که 6 هفته دیگر به پایان بازی‌های این فصل باقی‌ مانده و پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست نداده ‌است.

تأیید خبر حضور مربی خارجی در کادر فنی تیم برای فصل آینده بدون شک انگیزه‌های دستیاران یحیی گل‌محمدی را در 6 هفته باقی‌مانده کاهش می‌داد، به‌همین خاطر باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای خبر سایت کروات مبنی ‌بر حضور یک مربی خارجی در کنار یحیی گل‌محمدی را تکذیب کرد. براساس خبرهای رسیده از اردوی تیم پرسپولیس باشگاه قصد دارد فصل آینده کادر فنی تیم را تقویت کنند و یکی از برنامه‌ها حضور یک مربی خارجی در کادر فنی است. شاید مربی خارجی که به اردوی سرخ‌ها ملحق می‌شود یک مربی بدنساز و شاید هم یک مربی تمرین‌دهنده باشد.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس به‌دنبال حضور این مربی خارجی قصد تعدیل کادر فنی را ندارد و گل‌محمدی می‌تواند با دستیاران فعلی به کار خود ادامه دهد. حضور مربی خارجی در پرسپولیس برای تقویت کادر فنی تیم است و باشگاه به دنبال کاهش دستیاران یحیی نیست.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.