مردم ایران در خیابان فریاد می‌زنند «اوکراین پیروز می‌شه»

سفیر اوکراین در تهران اعلام کرد تاکنون هیچ حمایتی از سوی ایران از کشورش انجام نشده.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از روزنامه آسیا، سرگئی بوردیلیاک، سفیر اوکراین در تهران بیان کرد: اوکراین حمایت مردم اکثر کشور‌ها از جمله ایرانیان را داراست. به نظر می‌رسد افکار عمومی همواره حامی اوکراین است. در ایران از مردم عادی این حمایت از اوکراین را می‌بینیم. مثلاً وقتی در خیابان با ماشین ما که پرچم اوکراین بر آن نصب شده است مواجه می‌شوند فریاد می‌زنند و با دست خود اشاره می‌کنند که «اوکراین پیروز می‌شه!» و بوق می‌زنند و حمایت خود را ابراز می‌کنند، اما تا بحال ما هیچ حمایتی از طرف دولت جمهوری اسلامی نگرفتیم و واکنش شان را ندیدیم.

من دو نامه شخصی به رئیس جمهوری ایران آقای دکتر رئیسی و وزیر امور خارجه نوشته‌ام، اما هیچ جوابی از ایشان دریافت نکرده‌ام. بعد از وقوع جنگ در اوکراین که ۴۰ روز پیش شروع شده همه‌ی کشور‌های آسیای میانه و خاور میانه کمک‌های بشردوستانه زیادی فرستاده‌اند، اما از جمهوری اسلامی ایران حتی یک ریال نگرفتیم.

بیشتر بخوانید:

2 نظر
  1. محمد حسین

    مردم ایران حامی کشور اوکراین و فرزندان دلاور این کشور هستند که با رشادت تمام مقابل سلطه طلبی و تجاوز شخص پوتین مقاومت میکنند.اما بخاطر وابستگی شدید سیاستمداران جمهوری اسلامی به روسیه و وحشت از قدرت پوشالی روسیه این حمایت منعکس نمی شود.

  2. عبدالعظیم ملائی

    آقای سفیراون موقع که فرش قرمز برای ناتو پهن میکردی وپای این استعمارگران رادرمنطقه باز میکردین بفکر اینروزها نبودین مگر اوکراین به روسیه قول نداده بود پای این سگهای دست آموز آمریکایها رابه منطقه نکشونه پس چی شد که شروع بتحریک نمودحال بریدازروسیه عذر خواهی کنید ورئیس جمهور غرب گراتونا برکنارکنیدتا ایران رادرکنارخود ببینید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.