توئیت انتقادی رونالدو خطاب به منتقدان: زمان آن رسیده معیارتان را عوض کنید!

ستاره پرتغالی منچستریونایتد شصتمین هت‌تریک دوران فوتبالی خود را روی گذشته ثبت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، منچستریونایتد روز گذشته موفق شد نوریچ را به نتیجه سه بر دو شکست دهد. هر سه گل شیاطین سرخ در این دیدار را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. این دومین هت‌تریک کریس بعد از بازگشت به یونایتد بود.

به این ترتیب ستاره ۳۷ ساله پرتغالی شمار هت‌تریک های خود در طول دوران حرفه ای اش را به عدد ۶۰ رساند تا نشان دهد همچنان می توان روی او حساب باز کرد. کریس ساعتی پس از برد مقابل نوریچ در اینستاگرامش نوشت: همان‌طور که قبلاً گفتم، دستاوردهای فردی فقط زمانی ارزش دارد که به ما کمک کند به اهداف خود به‌عنوان یک تیم برسیم و شصتمین هت‌تریک در دوران حرفه‌ای من بسیار مهم‌تر است زیرا سه امتیاز را برای ما به ارمغان آورد.

هت‌تریک شماره شصت که بعد از انتقادات اخیر حسابی به کریس چسبیده، یک واکنش دیگر هم از او به همراه داشت. شماره هفت یونایتد دقایقی پیش با انتشار عکسی از خود در کنار توپی که با آن هت‌تریک کرد، یک توئیت معنی دار به اشتراک گذاشت.

رونالدو با اشاره به این موضوع که ۳۰ هت‌تریک خود را پیش از ۳۰ سالگی و ۳۰ هت‌تریک بعدی را بعد از ۳۰ سالگی انجام داده، به منتقدانش کنایه زد که زمان آن رسیده تا معیارهایشان را عوض کنند! منظور ستاره یونایتد افرادی هستند که نسبت به آینده او خوش بین نیستند و مدام با مطرح کردن شرایط سنی این بازیکن، پایان فوتبالش را نزدیک می دانند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.